poniedziałek, 23 czerwca 2014

Szkole mówimy żegnaj,a ja ponownie mówię witam.

Cześć Wszystkim.
Myślę,że już czas się zmobilizować w blogowaniu,czas się zmienić.Nie zaglądałam tu od półtora miesiąca-przesadziłam z odstępem czasu.Tyle u mnie się działo,że w końcu jak chciałam do Was napisać to rezygnowałam bo nie wiedziałam od czego mam zacząć.A wszystko zaczęło się od popsutego komputera.Potem były nocki u koleżanek,nowe zdjęcia,wyjazdy do Berlina,do Londynu,zakupy,rożne przeżycia,co działo się w szkole.Na prawdę nie miałam głowy.Czy może zacząć od początku czy może od razu napisać,że przepraszam Was nie chciałam i napiszę posta jak by nigdy nic.To nie dla mnie.Jeżeli już zdecydowałam się na bloga to powinnam go prowadzić z sercem i jakimkolwiek porządkiem.Mam nadzieję,że sytuacja się nie powtórzy.Co ja piszę ta sytuacja nie może sie powtórzyć.Oświadczam,że od dziś bede o Was dbała.Posty będą regularne iż za tydzień zaczynają się wakacje.A więc w kolejnej notce prawdopodobnie bedzie wszystko od początku mojej nieobecności.Czyli napiszę o Berlinie.




Macie ochotę poczytać o moim
pobycie w Londynie?

3 komentarze:

  1. powodzenia i wytrwałości życzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak mamy ochotę:D Londyn jest cudowny.... to znaczy tam mi się wydaje, bo nigdy nie byłam :D
    Powodzenia w regularnym blogowaniu :)
    Obserwuję, jak napiszesz notkę o Londynie daj znać http://smartysally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. tak, opowiedz o Londynie :) nigdy tam nie byłam
    masz piękne włosy!
    mogłabyś poklikać w linki sheinside? byłabym bardzo wdzęczna :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/06/things-sheinsidecom_23.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .