środa, 23 marca 2016

My social media.

Chciałabym zaprosić Was na moje social media.Jestem tam znacznie aktywniejsza,niż tu na blogu,niestey. Niby pomysły na posty się rodzą,ale co z tego jeżeli nie mam czasu na zrobienie i przerobienie zdjęć.Dla mnie nie jest problemem usiąść i napisać ,dla mnie jest problemem zrobić i przerobić...Może dlatego ,że nie ma kto mi tych zdjęć robić.Owszem mogłabym wyjść z jedną bądź drugą koleżanką porobić zdjęcia ,ale nie chce się narzucać.
Dlatego chciałabym jeszcze raz zaprosić was na moje social media: instagrama ,snapchata ,tumblr'a oraz aska.Z racji tego ,że jestem tam regularnie.
snapchat: kasi0a
instagram: yxkeytyxy
ask: xxkasiax123
tumblr:bitter-apple

Pamiętajcie,żę możecie pisać mi pomysły na posty,które z chęcią wykorzystam !
Do zobaczenia na moich social mediach .







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .