niedziela, 7 lipca 2013

A więc tak .

Cześć .
Nie pisałam postów ponieważ nie miałam praktycznie o czym.
Cały tydzień spędziłam w domu i bodajże 3 dni z rzędu spotykałam się z kuzynką .
Muszę przyznać , że takie siedzenie w domu nie jest dobre , bo wtedy tylko
opycham się słodkim , siedzę przed komputerem jak taki leń .
Ale od jutra wszystko się zmieni ponieważ zaczynają się znów zajęcia "rzeźby"
od godziny 1O.OO do 14.OO . Będą tam zapewne koleżanki i
po zajęciach wydaje mi się ze z którąś się spotkam i zaplanujemy nasz cały dzień , ale nie wiadomo . : )
W lipcu pojadę do Poznania do mojej siostry .
Więc jeszcze trochę .

Niby od rozpoczęcia się wakacji minęło tylko 7 dni a tak to szybko zleciało , że nie wiem nawet kiedy. Dlatego boję się , że dokładnie nie rozporządzę gdzie chciałabym pojechać na wakacje , dlatego postanawiam , że od jutra będę myślała tylko o tym .
A oto moje produkty którymi zazwyczaj się opycham :
-tymbark
-Lay's
-góralki
- i słynne zupki pomidorowe z amino : ) .

I tak sobie myślę czy czasem nie zrezygnować z
takiego typu jedzenia . Chociażby dla swojego zdrowia .
*_*



18 komentarzy:

  1. hah ja tak samo jem zupki z amino ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah to zółwik - my takie jestesmy AMINKI < 333 : )

    OdpowiedzUsuń
  3. A jaki najbardziej smak wybierasz : ) ? ; ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Też Jest Najlepsza a Potem Wolę Barszcz ; ) xd !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie próbowałam XD jestem wierna pomidorowej! ;3 haha

      Usuń
  5. Heh widzę ze jesteś prawdziwym fanem oto tej zupki o smaku pomidorowym < 3.

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymam kciuki - oby tak dalej ( jak fan to na 1OO % ) < 3 ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah jaki spam ;3 ty też jesteś fanką amino i lay's :D

      Usuń
  7. Hhaha no spamik xd < 3 . No a jak fanka amino i Lay'sów obowiązkowo c' nie ! ? ; > ; ]

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog i bardzo ładne zdjęcia :)) Bardzo ciekawy nagłówek :)

    Obserwujemy ? Ja już :)

    amazing-girl-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog! :)

    Jeśli chcesz zaobserwuj i polub mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .