środa, 24 lipca 2013

Tak nagle .

Hejka.

Piszę post dlatego , że chciałabym się wytłumaczyć dlaczego nie było obiecanego posta .
Ponieważ wieczorem po napisaniu posta napisała nagle koleżanka i namawiała mnie na koncert Ani Wyszkoni i kawały Cezarego Pazury  i uległam jej pokusie .Jak wiecie sami koncerty nie trwają do 18.OO tylko do rana .
Wiem , że to nie jest zbyt dobre wytłumaczenie dlatego Was bardzo przepraszam chyba już niczego nie będę obiecywała.
Wiem też , że mój post już nie jest chyba za dobry i nie chcecie go czytać , ale nie wiem co w tej sytuacji mam zrobić .Ale muszę być dobrej nadziei.
Bo bez niej życie przecież nie miało by sensu .

 Przyjechała siostra , jest od soboty a w niedziele  jedzie do domu ( czyli na 6 dni ) .
Hmmm 
....
jedziemy razem ; ) .
Jadę do niej na tydzień do Poznania . Dlatego wydaje mi się , że postów nie będzie , ponieważ jadę tam odpocząć i spędzić z nią dużo czasu .

Przed koncertem : ) 
Na koncercie . 



                          Przepraszam za jakość zdjęć ale wiecie sami tłum ludzi  .                                                                                                                                       

11 komentarzy:

  1. Ooo, na koncercie musiało być super :)


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostanio byłam na koncercie Anii :))
    Jest naparwdę genialna :))

    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć.Mam jedno pytanie nie dotyczące tego posta .:) Jak dodałaś te swoje zdjęcie jest takie duże xd. U mnie na blogu jest takie malutkie nie wiem jak zrobić aby było większe . ;( Myślę że szybko odpiszesz .;) i zaobserwujesz mój blog bo ja już twój zaobserwowałam :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpoczywaj i baw się dobrze :)

    http://www.pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny post;)
    obserwuję i liczę na rewanż

    http://magdamagdaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, lubię Anię!!:)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    agnieszkaablog.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .