niedziela, 18 sierpnia 2013

Powrót do domu ♥ .

Cześć .

Minęło dużo czasu od tamtego posta , ponieważ wyjazd przedłużył się o tydzień , a kolejne 
7 dni poświęciłam na rozpakowanie wrócenie do ładu i rzeczywistości ,spotkanie z koleżankami.
Mhm niestety trzeci tydzień za ciekawie mi nie minął zaatakowało mnie przeziębienie typu gorączka mówienie przez nos, dreszcze no i osłabiony organizm . Hah w dodatku mnie przewiało nie wiem kiedy gdzie i jak , 
ale tylko podejrzewam ( wracając od siostry z Poznania były upały więc nie mogło się obyć bez otwartych okien w samochodzie ) . W dodatku budzę się pewnego dnia z zaklejonym  lewym okiem , przestraszyłam się bardzo. Nie wiedziałam co się dzieję , na drugi dzień zaklejone miałam prawe , ale opowiedziałam mamie o tej sytuacji i zaczęliśmy działać .
Wiadomo jak to ja nie mogłam wrócić do domu bez nowo zakupionych ubrań.Zakupy się udały więc to jest najważniejsze . U siostry było naprawdę fajnie spędzić 2 tygodnie w Poznaniu ,ale muszę przyznać ze jak wróciłam do domu to nie mogłam sie przyzwyczaić czułam się tak dziwie .Bynajmniej pierwsza noc sprawiała takie wrażenie .
Zapomniałam dodać , gdy jestem chora omija mnie dużo wspaniałych rzeczy na przykład w piątek miałam jechać na koncert Hadesa i O.S.T.R : ( .
Ale udało mi się namówić mamę na sobotni koncert "Bracia" , było fantastycznie ja mam tylko ich nie wyraźne zdjęcia ale za to mój tata podał im rękę i normalnie sobie z nimi rozmawiał "szczęściarz "  
A na koniec koncertu były fajerwerki były piękne .

Jeżeli chcecie jakie kolwiek zdjęcia z Poznania napiszcie w komentarzu , i przypominam o zadawaniu pytań do notki pytania&odpowiedzi .

-----------------------------------------------------------------------------------

zdjęcia z koncertu ^.^
A tu zdjęcia moich nowych ubrań ^.^ 
A więc tak :
Pierwsza bluzka od góry z lewej strony c&a , druga c&a , trzecia c&a ,
bluza cubus , spodenki terranova , bransoletka pierścionek house , czapka poznański sklep 

 Dobranoc ♥ .

15 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia *.* i ubrania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna czapka, wszystkie ciuszki są śliczne! Pierwsza od dołu od lewej jest najładniejsza chyba :P Jak dobrze, że nie mam gorączki, za to migrena mi dokucza :<

    Zapraszam do mnie: Seszel.blogspot.com
    Może jeśli Ci się spodoba to zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne bluzki i czapka ;3 najbardziej podoba mi się ta z motywem moro ;p

    dusiabloog.blogspot.com/
    jeśli ci się spodoba to zaobserwuj, lub skomentuj, a postaram się odwdzięczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CZAPKA I PIERWSZA BLUZKA NAJ ♥

    obserwujemy? ja już
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne ciuszki :) Ta moro jest super no i czapka tez wymiata :D POZDRAWIAM Z HOLANDII
    FRAMLII.BLOGSPOT.COM
    OBSERWACJA=OBSERWACJE ?

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna czapka!
    Boziu, aleś ty chudziutka!:)

    http://okno-buntowniczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nieeezłe ciuszki! moro +czapka mrrr :D
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka jest świetna i bluza moro <3
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza. :)
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabyś designu bloga?
      Jeżeli tak. pisz na e-mail :wanesssa@op.pl

      Usuń
  9. Heejka :* Masz bardzo fajnego bloga. Piszesz bardzo kreatywnie za co twoi czytelnicy z pewnością cię uwielbiają :) Jestem nowa na blogspocie i chcę cie zaprosić do mnie http://10vee.blogspot.com/ ,mam nadzieje że skomentujesz i zaobserwujesz tak jak ja zrobiłam to u Ciebie :) Mam nadzieje że wpadniesz :))

    http://10vee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję c:
    po ile była ta bluza moro?

    _______mały spam_______
    Niedługo usuwam fan page na facebook'u. Więc, jeżeli chcesz być na bieżąco to proszę o dodanie mojego profilu do obserwacji C:
    https://www.facebook.com/poppy.miauczak.7
    przepraszam, okropna Poppy :<

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny post :)
    Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu :)
    Klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moge ci powiedzieć ,ze Never Say Never ,konkurs jest losowaniem , ja nie wybieram ,a wgl nie mów ,ze nie mam szans ,bo jestem Belieber i kocham Jusa ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Brardzo fajna czapeczka ♡ podoba mi sie przedostatni outfit ♥

    www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, śliczne ubrania ! :D
    Obserwujemy ? Odp. U mnie :D
    http://krasnalx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .