środa, 21 sierpnia 2013

Przygotowania do szkoły .

Cześć .

Jeszcze niecałe dwa tygodnie wakacji, tak wiem brzmi to boleśnie ,ale muszę szczerze przyznać ,że gdzieś tam w głębi duszy cieszę się z tego powodu 
.Może dlatego ,że idę do
 innej szkoły -będzie się więcej działo i będą nowi znajomi .Jednak trochę się boję
 .Ogólnie to mam mieszane uczucia nie wiem
 z resztą sama czy mam się śmiać , bać , a może płakać .Ale wiem , że będę robiła wszystko aby było coraz lepiej .
A tak do przygotowań  szkolnych to dziś odebrałam razem z mamą resztę książek ,kupiłyśmy piórnik oraz przybory szkolne , zostało mi tylko podpisać zeszyty-książki i 
czekać do 28 sierpnia (a co jest w tym dniu? )
W tym dniu są wywieszone nazwiska uczniów i podział na klasy.Wydaje mi się , że rozpoczęcie roku szkolnego powinno być na wesoło , bez ubrania na galowo .Bo na przykład mi przynosi
to większy stres.A teraz te ostatnie kilkanaście dni będę leniuchować bez granic.
Oraz czekać na moje urodziny we wrześniu ♥.

Jeżeli chcecie jakie kolwiek zdjęcia z Poznania napiszcie w komentarzu , i przypominam o zadawaniu pytań do notki pytania&odpowiedzi .

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Tą bluzę tez kupiłam w Poznaniu ♥
Czy chcecie abym dodała filmik Back to school  haul ?

17 komentarzy:

  1. Śliczna bluza!

    Zapraszam do mnie ;)
    http://mybeautifulhappyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa szkoła to i nowi znajomi i nowe przygody : ) nie ma sie co bac, bedzie dobrze c ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna bluza i w ogóle ładne zdjęcia! ♥
    Co do stroju galowego to się zgadzam, bo jednak trochę ogranicza swobodę i jakoś dziwnie się w nim czuję. xd

    Jakby ktoś miał chwilkę albo może Ty, to serdecznie zapraszam do mnie:
    http://elliemaries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez sie boje nowej szkoly, ale chyba nie ma czego sie bac... nowi ludzie = nowe przygody i doswiadczenia! ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na filmik, mam nadzieję, że będzie ciekawy :)

    http://schizophrenicaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaj , chętnie oglądne :)
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, bardzo lubię takie filmiki:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jam iałam mega stresa jak szłam do nowej szkoły ;p ale nowi ludzie nie zawsze są źli :D

    + obserwuję i licze na rewanż :)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fanie piszesz i prowadzisz fajnie bloga:^^
    Zapraszam do mnie:http://nice-raspberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiadasz na zadane pytania, kolejno moninujesz 11 blogów, tworzysz swoje pytania lub kopiujesz moje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie martw się w gimnazjum poznasz mase nowych fajnych ludzi.
    Napewno się tam odnajdziesz;)
    Pozdrawiamy Kasia, Ola i Maryś
    C: www.ulko-latki.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. POMOŻECIE
    staram się o sponsorowanie przez firmę Sheinside pomożecie wchodźcie w linki LUB W BANER PO LEWEJ
    SUPER POST
    http://muszesandmuszes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ze jest to nie mile ze wchodzisz tylko na mojego bloga sie promowac ,tak wogule odnosze wrazenie ze zalerzy Ci tylko na wspolpracy i nowych ubraniach i ze w cale nie obchadza cie twoi czytelnicy jest to smuutnie .

      Usuń
  13. Powodzenia w nowej szkole ;D
    Śliczny blog *-*

    http://we-are-the-hippie-kids.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w sumie też trochę się cieszę, że niedługo idziemy do szkoły. + nie ma co się bać pójścia do gim. Ja jestem rok starsza od Ciebie, ale teraz idę do 3 klasy i szczerze mówiąc, gimnazjum będę baardzo dobrze wspominać! :)

    Ps. Czy mogłabyś na moim blogu nad zdjęciem w pasku bocznym, na samej górze kliknąć w link Sheinside.com? Dla Ciebie to chwilka, a dla mnie bardzo dużo! Z góry dziękuję. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia ;))
    zapraszam :http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com
    (zaczynam ;p)

    OdpowiedzUsuń
  16. super blog normalnie tętni życiem jest tu tak kolorowo xD
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .