piątek, 30 sierpnia 2013

Smutek.

Cześć misie ♥ .

Postanowiłam wakacje wykorzystać do końca dlatego pojechałam do cioci -
Jeżeli czytaliście poprzedniego posta to wiecie co oznaczał dzień 28 sierpnia .Mianowicie podział na klasy 
W ostatni dzień pobytu u mojej cioci dotarła do mnie lista mojej klasy jest to 1d gimnazjum ,ale znajomi naprawdę nie przypadli mi no gustu.Z tego smutku i ze zdenerwowania miałam gorączkę jednodniową-już na szczęście jest wszystko dobrze , bo by sie porobiło gdyby było to coś gorszego .
Do teraz nie mogę sie pozbierać . : (
w kolejnym poście będzie filmik wiec zapraszam do oglądania
 A tu kilka nowości w mojej szafie :

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                                    
ogrodniczka - cubus 
bluzka - cubus

bluza - converse
spodnie-

6 komentarzy:

  1. super kombinezon !
    http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza convers'a i ogrodniczki podbiły moje serce <3
    Zapraszam do mnie na konkurs :) Do zgarnięcia zestaw z Anglii :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ladne ciuszki <3

    dusiabloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj, a postaram się odwdzięczyć :3

    OdpowiedzUsuń
  4. hee też mam klasę D :) ciekawe rzeczy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ubrania *,*
    Czekam na filmik ; )

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .