wtorek, 3 września 2013

Filmik Back to school haul ♥ .

Cześć .
W końcu nagrałam filmik - mam nadzieję , że Wam się spodoba .
Nie jest on długi , ponieważ starałam się szybko i na temat .
Tak wiem , nie ma tam jakiegoś super wykonania , ale tak czy tak postanowiłam podzielić się
z Wami moimi przyborami szkolnymi i nie tylko < 33 .

A i dzięki Wam przekonałam się ze  w gimnazjum nie musi być źle  
ze nie ma czego się bać dlatego Dziękuje <3 :*

----------------------------------------------------------------------------------------------




11 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobał filmik :*
    Podobają mi się te buty i spodenki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam do konkursu na stylizację:) fajne nagrody:
    http://martzuza.blogspot.com/2013/09/konkurs-moja-ulubiona-letnia-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik fajny :) Podobają mi się Twoje włosy *___*
    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny desing bloga :) ciekawy film :)

    appiappi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog :)

    obserwujemy? http://l0velymee.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z tobą. Środa górą, ja mam 4 lekcje. c;
    Miałam taki sam podręcznik do polskiego. ;/
    No i dawaj więcej filmików. <3
    Powodzenia w szkole i z blogiem. ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęciom zostaję na dłużej I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .