piątek, 27 września 2013

Ulubieńcy jesieni ♥ .

Cześć .

Zaczeliśmy już kalendarzową jesień , zza okna widać też już ją  powoli.
Opadłe liście pięknych kolorów , ale również deszczową pogodę .
Jesień lubię tylko ze względu na te piękne kolory ubrań które zazwyczaj są noszone w takie ponure dni.
Na przykład moimi ulubionymi   kolorami jesiennymi jest : brąz , bordowy oraz ciemny zieleń .
Nie wiem jak wy ale ja co roku na jesień kupuję sobie buty emo jestem wręcz w nich zakochana , gdy już mam je kupione wtedy czuję , że jest już  prawdziwa jesień. Moim zdaniem pasują one do wszystkiego .Po prostu muszą być w mojej garderobie jesienią i  koniec kropka .Lubię sobie iść  do szkoły gdzie mam  luźnego koka te własnie buty , czarne  rurki , koszulę dżinsowa,  kurtkę i jakiś szalik pod szyję . A jeszcze lepiej jest gdy promyki lekkiego słońca przedostają się przez drzewa .


Me Gusta ♥ .




Dawajcie pomysły na kolejne posty które chcecie abym poruszyła je na moim blogu .
A wy macie jesienią ulubione rzeczy które musicie mieć jesienią ? 

16 komentarzy:

  1. Cudne ubrania *.*
    Ja właśnie się zastanawiam nad butami Emu ale na zimę. Ale nie jestem do nich przekonana, bo można je nosić wtedy kiedy nie pada deszcz i nie ma pluchy ;/
    Ale bardzo mi się podoba sweter, chyba z H&M :))
    A ulubiona rzecz na jesień to duża, ciepła bluza lub sweter :3

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda gdy są deszczowe dni one po prostu nie nadają na takie pogody . Sweter z sheinside ; * + Dziękuję za miły komentarz < 3

      Usuń
  2. Wow super blog,moim must have sa napewno jakies sweterki i parka.Chcesz wiedziec wiecej o moich must have na jesien zajzyj do mnie http://paulik16-modo.blogspot.com/.Obserwuje i licze na to samo

    OdpowiedzUsuń
  3. Super i obserwuję
    ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra ma orginalne buty emu już 4 rok! trzymają się rewelacyjnie :)

    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie. Nowy post :) !

    http://caughtaghost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoi ulubieńcy stają się moimi ulubieńcami! :D Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowałam teraz Twoja kolej.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszczę dodałabym ramoneske do mojego must have!:D
    obserwujemy? www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek jest meeega:))
    mam do Ciebie ogromną prośbe! kliknęłabyś w baner Sheinside na moim blogu? będę bardzo wdzięczna!!! ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. już obserwuję;-)) czas na Ciebie :* www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterek super :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .