wtorek, 10 września 2013

Codzienność .

Cześć .

Już na wstępie dziękuje Wam za liczne komentarze pod filmikiem - dla niektórych z Was
jest to mało , ale dla mnie jak na filmik  jest to duży krok do przodu . Pamiętajcie , że jestem Wam wdzięczna za każdy doping i motywację .A wiec przejdźmy do tytułowego posta .
Jak tytuł mówi codzienność czy jest to coś co robimy monotonnie . 
Niby tak ten wyraz brzmi nudnie i nie ciekawie , ale przecież może łączyć się z radością lub sukcesami . Przykładem tego jestem ja .Jak wiecie uwielbiam śpiewać , oddałabym wszystko aby osiągnąć jakiś maluteńki sukces w muzyce . Otóż dostałam propozycje czy nie chciałabym czasem chodzić na zajęcia muzyczne które wiążą się z mini koncertami , jeżdżenie po rożnych szkołach i prezentowanie się talentem , konkursy oraz wyższa ocena z muzyki . Jejcia jak to usłyszałam tak się strasznie cieszyłam - coś niesamowitego . Dzisiaj miałam pierwszą próbę z innymi uczestnikami ze szkoły . Na początku się stresowałam , czy czasem nie będą ze mnie kpić ponieważ były i tam starsze o rok i 2 lata uczniowie .
Ale nie , nie miało tego miejsca , próba tak szybko zleciała , ze mogłabym jeszcze i jeszcze . Za kilka tygodni będziemy śpiewać w kościele , wiem nie brzmi to fascynująco dla niektórych , ale tak czy tak się cieszę .
Trochę się rozpisałam , ale mam nadzieję , że czytało wam się z przyjemnością  i dotarliście do samego końca . 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------


Więc pamiętajcie codzienność może się łączyć z przyjemnościami i nie musi być aż tak źle , a może odrobinę wyobraźni ? ♥ .

17 komentarzy:

  1. Powodzenia. <3
    A tak wgl to musisz kiedyś zaśpiewać, bo obiecałaś. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapeczka :D
    _______________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje i będę zaglądać częściej♥zapraszam do sb i mam nadzieje, , że sie tb spodoba i nas zaobserwujesz♥
    C: www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O jej, no to super ! Oby twoje marzenia się spełniły ;) Gratuluję ci tej propozycji ! Ładne zdjęcia ;*


    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia :]

    świetny blog! :)
    onceethought.blogspot.com
    zapraszam do obserwowania bedzie mi bardzo milo <3!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna czapka :))
    Masz bardzo fajny blog :))

    Czy mogłabym poprosić o kilkukrotne kliknięcie w czerwony ciąg słów ( link ) "sheinside" ? Jest to bardzo dla mnie ważne :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/2013/09/przeglad-sklepu-sheinside-konkurs.html
    Dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czapka <3
    ładna Ty ! :)
    werr-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia,, piękna czapka
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 100% się zrewanżuję), to dla mnie naprawdę ważne
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)
    Zapraszam na swojego bloga na konkurs
    http://redwineee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham śpiewać, bardzo fajnie że masz możliwość się rozwijać ;)

    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się twój blog!!
    Ma wszystko czego tak naprawdę szukam!
    Zostanę tu na dłużej!
    oczywiście obserwuję!

    Wpadnij jeśli chcesz bp bardzo mi zależy!!!!!!!!!!
    kolorowa1233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś ładna
    Fajny blog
    Obserwuje i zapraszam do nas <3
    http://madziowo-dociowe-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ŁAdniutka czapeczka posiadam taka sama :D :*

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo kreatywnie podchodzisz do bloga ;) podoba mi się to.
    Zapraszma Cię do mnie

    E

    OdpowiedzUsuń
  15. so beautiful, i love it! ♥
    and your blog is awesome too. i like your photos a lot, so unique! :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .