środa, 18 września 2013

Again sick .

Hejka .

Nie mam już sił kompletnie na nic . Jetem chora , pogoda jest przerażająca ponieważ non stop pada.
Na dodatek wszystko trzeba połączyć ze szkolą . Dziś nie byłam w szkole ponieważ katar , ból gardła i ciągłe kichanie nie pozwoliło by mi na odrobinę skupienia , Na dobrą sprawę mogłabym zostać w domu do końca tygodnia ,ale potem te przepisywanie lekcji i szyfrowanie co tam pisze nie jest dla mnie .Dlatego dziś mam nadzieję , że trochę się pouczę z  j.niemieckiego i  j.angielskiego , abym nie miała dużo zaległości .
Już przedwczoraj czułam się "niewyraźnie " . Hah i czuje się dziwnie bo ... wczoraj rozmawiałam z koleżanką na skype i genialna  ja usnęłam na 2O minut . Budzę się i nie wiem o co chodzi głowę miałam na biurku .
Patrze rozmowa zakończona na skype , myślałam wtedy co sie stało zadzwoniłam na skype do koleżanki 
która ma naimię Dominika i z tego co sie okazało to ona darła się przez tego skype i mnie wołała ,
Ale najwidoczniej miałam tak osłabiony organizm , że jej nie słyszałam . Było mi trochę wstyd , ale też się z tego śmiałam - ale cóż przecież nie jest to wielka tragedia . Przeżyję. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------



spodnie - h&m

12 komentarzy:

  1. Haha, usnęłaś? ;D
    Zdrowiej szybko. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju jakie śliczne zdjęcia? *.*
    Zdrowiej! :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny sweterek :D :**
    Pozdrawiam . :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jesteś śliczna zazdroszczę :c super post i świetny blog khfgjkfgdfjkgd *.* ♥♥





    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Supeer!!
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweter♥ skąd? życzę powrotu do zdrowia, bo sama choruję :(

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny sweter. Wracaj do zrowia. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia! ten sweter ♥
    ja teraz też zachorowałam, obyśmy jak najszybciej wyzdrowiały ;_;

    ________________________
    PS: u mnie trwa rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też wlaśnie jestem chora :(
    zapraszam na konkurs u mnie :* wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  10. zdrowia :*
    śliczna jesteś <3
    http://gaagner.blogspot.com/ liczę na komentarz

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluzeczka, a zdjęcia bardzo mi się podobają!:)
    obserwujemy?

    xx

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .