piątek, 4 października 2013

Wyprawa do lasu - jesień .

Cześć , cześć , cześć ♥ 

W te ponure dni jak fajnie napić się gorącej herbaty z cytryną i zjeść dobre śniadanie .
Jeszcze trzeba się nacieszyć brakiem śniegu .Bo potem praktycznie całe dnie w domu będzie się siedziało .Ze względu chociażby na to że już o 16.OO robi się ciemno . Ale muszę przyznać , że uwielbiam zimowe sesje .Gdy pruszy lekko śnieg i zawiewa wiaterek . Ale tak to nic po za tym .Chciałabym już wiosnę.
Jak by pomyśleć sobie z innej strony , że za 3 miesiące mamy już wigilię i tydzień wolny .Potem ferie zimowe.Zanim się obejrzymy mamy już wiosnę lato wiążące się z wakacjami i tak w kółko .




W niedzielę namówiłam rodziców abyśmy pojechali wspólnie do lasu .Muszę przyznać , że kiedyś o wiele wiele mocniej ciągło mnie na przykład zbieranie grzybów .A teraz ja jak to ja jeżdżę tam aby były fajne zdjęcia . Ewentualnie aby pochodzić na świeżym powietrzu ale to rzadkość . Dlatego mam mnóstwo zdjęć z tego dnia .Jedno z nich pojawi się na konkursie która organizuje jedna z bloggerek wydaje mi się , że ją znacie.Dlatego trzymajcie za mnie kciuki i życzcie mi powodzenia ♥.



A wy o jakiej porze roku lubicie sesje ?

4 komentarze:

  1. Uwielbiam sesję i właśnie się zbieram aby ją zrobić *u*
    A zdjęcia śliczne :))
    Ahh chcę herbatki haha <3

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. :)

    ~Obserwuję i pozdrawiam. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, fajny blog
    Obserwuję i liczę na rewanż...
    http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .