sobota, 12 października 2013

Radość .

Cześć Misiaki ♥...

Od początku tygodnia a właściwie od wtorku ogarnęła mnie radość i w dzień w dzień chodzę uśmiechnięta i od noszę takie wrażenie , że nic mi tego znakomitego humoru nie popsuje otóż we wtorek w szkole dowiedziałam się że jest  organizowany wyjazd do Londynu i Francji .W szkole był to temat nr 1 .
Cały czas   koleżankami jarałyśmy się tym jak było by fajnie własnie tam pojechać . Już rozmawiałyśmy nawet na temat zakupów jak to my.  Na 8 godzinie byłam na zajęciach muzycznych nie mogłam sie skupić bo paplałam na temat wyjazdu dla tego doszłam do wniosku , że nie potrzebnie poszłam na zajęcia . Ale to nic.
Gdy przyszłam do domu byłam cała roztrzęsiona nawet nie wiem czemu cieszyłam sie jak głupia z nie wiadomego powodu .W końcu mówię mamię , że jest wycieczka do Londynu i Francji . Mama pyta sie za ile , kiedy bedzie wycieczka wiadomo jak to mamy . Nagle mamuśka mówi , że nie widzi przeciwwskazań -że mogę jechać.Jak to usłyszałam sie poryczałam z radości i przytuliłam sie do mamy  .Właśnie wtedy wybuchły wszystkie emocje które w sobie trzymałam po przyjściu do domu . Następnie pobiegłam do góry do swojego pokoju i zadzwoniłam do koleżanki , że mogę jechać . Ona odpowiedziała , że też może i cieszyłyśmy sie przez ten telefon jak gluptasy hahah .Tak gadałyśmy , ze doszłyśmy do wniosku , że lepiej sie spotkać . Do koleżanki Wiktori zadzwoniła Wiktoria haahh. Oznajmiła nam , że też może jechać . Dlatego pomyślałyśmy ze bedziemy miec pokój w trójkę bo będziemy spać u rodzin . Po przyjściu do domu zostało mi tylko zapytać sie taty o zgode na wyjazd i już . 

Dowiedziałam sie , ze w czasie mojego pobytu w Londynie wlaśnie tam bedzie koncert One Direction. Może uda sie na niego wbić .A teraz odpoczywam sobie i ciesze się wolnym poniedziałkiem. *.*  


  



Miłego weekendu i poniedziałku 


7 komentarzy:

  1. W mojej szkole co roku (przynajmniej od jakiegoś czasu) jest organizowana wycieczka do Londynu. W tamtym roku nie byłam, ale w tym być może się uda :) Cieszę się razem z tobą :) Obsewuje!
    http://natalia-rac.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoo jak fajnie masz. U mnie w szkole nie ma takich wycieczek niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do końca nie jest to szkolna wycieczka . Jest ona organizowana przez biuro podroży dla młodzierzy a tylkoo różne szkoły dostały o tym informacje .

      Usuń
  3. Ojej z tym wielbieniem to tak na serio? Jest mi bardzo miło.:) Londyn jak wracałam z niego to żałowałam, że wracam do Polski.

    OdpowiedzUsuń
  4. To bardzo fajne wycieczki wam się szykują! :)

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .