wtorek, 22 października 2013

Nowe zajęcie - czyli mniej sił .


Hejka 

Dni mijają praktycznie tak samo czyli te same obowiązki w kółko . Można już od tego oszaleć . Ale chociaż w szkole można się rozweselić , pośmiać się . Szczerze muszę przyznać , że myliłam się co do mojej nowej klasy . Jest naprawdę w porządku .Na przykład lekcji geografii wpadliśmy na pomysł , że na 1 , 2 ,3 i na komendę ahtung wszyscy chowią się pod ławki . Udało się haha nauczycielka z niewiarygodną miną  nie wiedziała co się dzieje . Możecie sobie wyobrażać jak to wyglądało nikogo  nie ma na krzesłach tylko pod ławkami.
Ale nasza radość nie trwała zbyt długo ponieważ na następny dzień mieliśmy lekcje z wychowawczynią dała nam popalić ale wydaje mi się , że i tak do nikogo to nie dotarło .Chociażby ja miałam takie wrażenie ponieważ gdy tłumaczyła mi krzykiem  jeszcze z wiele innych wybryków które dokonałam podśmiewałam się.Pani była taka zdenerwowana już nie wytrzymała presji skarg , które non stop dostawała na naszą klasę od innych nauczycieli.Doszło do tego , że każdego przesiadła chłopaka z dziewczyną . Wiedziałam , że kiedyś padną te słowa . Uff na szczęście ja siedzę sama . Podkreślam , że mamy tak siedzieć na wszystkich lekcjach . . . W sobotę mamy koncert w kościele . Będziemy śpiewać po łacińsku - już nie mogę sie doczekać . Mogę sie spodziewać w gronie ludzi tak , że moją rodzinę . Ale dam radę .Trzeba w końcu się pochwalić swoim głosem .Na zajęcia muzyczne chodzę a bynajmniej próbuje uczęszczać regularnie . Na zajęcia rzeźby też się staram . Dziś muszę sie jeszcze wsiąść za rysunek aby wiedzieć co wyrzeźbić  oraz odrobić zadania domowe.Odrobiła bym wcześniej  ale chodzę na zajęcia zumby ..Pracują wtedy dobrze mięśnie .Łydki oraz brzuch sa twardsze . Nie mogę sie doczekać efektów. Już Was zostawiam ponieważ nauka wzywa a w te jesienne dni zostawiam Wam zdjęcia 


spodnie - h&m (nowe ) 
bluza-h&m (nowa ) 

A u Was jak w szkole dajecie sobie radę ?
Jesienna sesyjka już zaliczona ? 
Czy blogger też psuje Wam jakość zdjęć ?


15 komentarzy:

  1. Ja też w pierwszej klasie siedziałam z takich blee chłopakiem xd
    Ale masz dobrze, że z nikim nie siedzisz ;)
    Zdjęcia śliczne a moja sesyjka już zaliczona <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehh,też tak miałam :D
    Zapraszam do mnie na konkurs - Do wygrania Iphone5 [Kolor do wyboru]
    http://nikey-nikeey.blogspot.com/2013/10/wygraj-iphone5.html

    OdpowiedzUsuń
  3. mi blogerr psuje plus don tego ostatnio aparat się zbuntował XD fajne zdjecia :p

    zapraszam juka-juku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam dość tej szkoły -.- ;c Ładne zdj :D
    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą samą bluze z hm

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnego masz bloga ! :)


    skomentujesz ? obserwujemy ?
    http://tylepieknailekobiet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog spodobało mi się pewnie tu dłużej zostane jesli zaobserwujesz u mnie ja zaobserwuje u cb pozdrawiam i zapraszam do mnie
    nasze-dwa-swiaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :3
    obserwujemy?

    http://niesymetrycznieo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog :) Obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym nie chciała siedzieć sama :D już wolę z chłopakami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. już obserwuję :)
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. W zespole śpiewam po łacińsku, francusku, włosku, hiszpańsku i oczywiście po polsku.
    Pozdrawiam i zapraszam na 100 notkę na www.DuskaB.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też śpiewam ;) dasz radę :D

    http://caroline-caaroline-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .