sobota, 19 października 2013

Outfit vs outfit .

Cześć kociaki .

Przychodzę do Was z outfitami .Piszcie w komentarzu jaki Wam się podoba nr.1 czy nr. 2 Jeżeli podoba Wam sie pomysł własnie na takie posty to piszcie a ja z przyjemnością zrobię go dla Was ... 
Możecie pisać czy styl ma być elegancki , na luzie a może  elegancki vs na luzie ?
A tak z innej beczki . Jutro jest niedziela . Czyli wiadomo zagości u nas nuda . Aż się boje . Niby ten dzień jest wolny ale taki nudny ! 

Przepraszam za jakość ale niestety zdjęcia musiałam powiększyć ponieważ były dziwnie małe O.o

Nr. 1
Bluzka - cubus
spodnie-h&m


Nr . 2

bluzka-c&a
bluza- h&m ( nowa ) 


Piszczcie jakie chcielibyście posty na blogu 
oraz czy macie sposób na nudę ?



5 komentarzy:

  1. Nuda mnie tak samo nęka ;c
    Podobają mi się dwa, ale chyba ten pierwszy ładniejszy :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba jednak 1.;) Czekam na stylizacje elegancką.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa są fajne, ale chyba 2 lepsza taka na luzie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie+ zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie 2 . Świetnu blog . Obserwuję :D

    http://werciaaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świety outfit :)
    Zdecydowanie 2

    Zapraszam do mnie
    http://dariia-darria.blogspot.com/+ mam prośbę kilkniesz w baner voguec na moim blogu ? to dla mnie naprawdę b.ważne + obserwacja za obserwacje ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .