niedziela, 27 października 2013

Time .


Cześć.

Dziś już spaliśmy godzinę dłużej - fajnie i niefajnie .Po nie warz rano za ciemnego będę wstawała do szkoły i za ciemnego wracała. To nie moja bajka .Szczerze już wole krócej spać .Bo nic  nie będę miała z tego dnia dosyć , że pogoda mnie dobija - pada , pada , pada .Nie będę miała żadnej przyjemności w ciągu dnia .
Jednymi mi słowem czas nas goni .Przykład praca klasowa była zapowiedziana 2 tygodnie przed jej napisaniem  za nim sie nie obejrzę a został tylko jeden dzień .Albo jeszcze nie dawno były wakacje a teraz ? Za kilka dni Halloween ! No właśnie Halloween , nie przyjęło się jeszcze to święto w Polsce ponieważ my obchodzimy Wszystkich Świętych .Prawdo podobnie przyjedzie do mnie koleżanka na noc -Kinga.
Nie wiadomo do końca czy wypali .Ale gdy by przyjechała nie mogło by się obejść bez przebrań Halloweenowych  , makijaży i sesji  . Oczywiście w ten dzień w nocy był by horror , a może dramat ? Zobaczymy. Oby się udało.

kamerkowe : (

Obchodzicie Halloween ?
Zapraszacie koleżankę do siebie ?

9 komentarzy:

  1. Jesteś śliczna. I na Hallowen przyjdą do mnie przyjaciółki, ale nie tak że ja je zaprosiłam tylko zostałam uświadomiona że przybęda. :DDDDDD

    dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne fotki :) oo my z koleżankami chodzimy po domach - trochę chore, ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Hallowen nie obchodzę, ale to bardzo ciekawe święto ;)


    http://madame-carmelle.blogspot.com/ Skom?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie mam planów jeszcze na halloween
    Czytałam że wygralaś konkurs u tej całej Asi mymiodek czy coś i nie przysłała ci nagrody .
    jeśli to prawda to czy mogłabyś mi coś więcej o tym napisać ?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny bloga.. zapraszam do mnie bo dopiero zaczynam i bardzo mi zależy żeby ktoś oceniał moje notki, dawał mi swoje uwagi... ogólnie dzielił sie swoim zdaniem o moim blogu razem ze mną... ZAPRASZAM :33

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wracam jak jest ciemno -,-

    Zapraszam do siebie:
    http://no-idea-for-a-name.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog !
    Ja nie obchodze halloween
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz ciekawego bloga :) miło się go czyta

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .