wtorek, 15 października 2013

Successful shopping ♥

Cześć  =.=

Witam Was w te chłodne poranki , a zimne noce .Poniedziałek był wolny .Chciałam w tym dniu trochę odpocząć , ale nie do końca mi sie to udało . Wczoraj mianowicie  z mamą byłam na zakupach w centrum handlowym.Musiałam dość wcześnie wstać . Ponieważ chciałyśmy już być tam na 1O.OO .
Nie wiem dlaczego ale tak sie złożyło , ze na taką godzinę  . Po powrocie byłam zmęczona i głodna po  mimo tego ze jadłyśmy w KFC . Ale  muszę przyznać , że jestem zadowolona z zakupów. Choć nie kupiłam nic z "Ulubieńców Jesieni"  i tak sie ciesze . Ponieważ zakupiłam kurtkę zimową , 2 pary spodni , bluzę oraz 2 bluzki. .Buty już miałam wcześniej kupione więc na zimę zostało mi kupić  ciepłe rękawiczki oraz cały czas rozglądam sie za sweterkami.A co do jesieni :
Jestem zła ponieważ nigdzie nie ma jeszcze butów emu , a tak bardzo chciałabym ubrać te cieplutkie kapciuszki i śmigać już w nich do szkoły .Mówi się trudno jeszcze prze pękam te 2 tygodnie . 
Bynajmniej mam taką nadzieje , że 2 tygodnie a nie więcej.Wpadłam teraz na pomysł , że akurat z tych zakupów nie dodam zdjęć . Po prostu jak będę robiła zdjęcia to będę pisała , ze jest to nowe ubranie .

A co wy na to abym od czasu do czasu dodawała outfit vs outfit ?




10 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :)
    zapraszam
    www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. cute blog dear :)
    what about follow each other?
    Let me know :)
    have a nice day!
    xx
    Veronica

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem fajny pomysł :)
    A to nie pominny być buty *EMU? ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przepraszam już poprawiam myślałam o osobach którzy mają styl emo i tak wyszło ;-*

      Usuń
  4. Ja bym chętnie obejrzała twoje outfity : )

    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pomysł z outfit vs outfit jest świetny! :D Ciekawa jestem efektów :>

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziewczynko skoncz z tym nachodzeniem mnie na blogu , fejsie etc. o twoją nagrodę. jasne? nie masz co robić to koloruj laurki a nie zawracasz mi dupe twoimi problemami,elo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze dziewczynko chce tylko swoją nagrodę na którą czekam już ponad 1 miesiąc , którą wygrałam na TWOIM blogu. A ty nawet nie raczysz odpisać . Zrobiłaś tylko ten konkurs aby mieć obserwatorów . A ja sie nie poddam i nie zostawie tak tego . Zawsze walcze o swoje i w tej sytuacji również bedę .Nie jestem osobą która sie poddaje . Jeżeli tak myślałaś to się pomyliłaś , ze jestem jakąś naiwną blogerką i Ci odpuszcze . Do wygrania były vansy i ubrania. Jesteś fałszywa i zakłamana okłamałaś swoich czytających . Chcesz sie mie pozbyć abyś nie straciła obserwatorów . Piszesz bez serca . Interesuje Cię tylko to abyś miała współpracę i nic więcej . Poświęce post na takich ludzi jak ty i podam linka do twojego bloga . Jesteś bezczelna i niewyrachowana . Jeżeli ktoś czyta ten komentarz pozna Cię jaka naprawde jesteś . Możesz się spodziewać kolejnych wiadomości na fb . Nara .

      P.s - Z przyjemnością pokoloruje te laurki i dam Ci abyś mogła je w sadzić w tą zakłamaną dupę !

      Usuń
  7. outfit vs outfit - dobry pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to czekam na 'outfit vs outfit' z niecierpliwością. ;)

    http://zuzanwita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .