czwartek, 31 października 2013

Zmiany - Halloween


Witajcie .

Dziś Halloween jest to obchodzone przez Was święto i nie , ale nie wnikam w to .Jeżeli czytaliście poprzednią notkę to dobrze wiecie , że miała przyjechać do mnie na noc Kinga . Nie stety nie wypaliło .
A więc ... Gdy wróciłam z mini dyskoteki mieli do tylko ludzie z zajęć muzycznych . Było fajnie były specjalne światła , dobra,głośna muzyka oraz dobre towarzystwo.Jak to ja musiałam coś robić w ten dzień dlatego zadzwoniłam do Dominiki czy czasem nie miałaby ochoty porozmawiać na skype .Wiedziałam , że sie zgodzi. W końcu pobiłyśmy nasz rekord  , 8 godzin.Nagle dzwoni do mnie telefon patrzę Wiktoria mówi :Cześć , jak bym przyszła do Ciebie dałabyś mi cukierki ?  Na to ja : A co stoisz z dziewczynami pod domem ? Wiktoria : (hahaha) no to wyjdziesz ? Ja : Tak czekaj już wychodzę.
Ubrałam buty , kurtkę wzięłam Rafaelo jakieś cukierki i poszłam . Musze przyznać , że dziewczyny miały dobry strój .Wiktoria pytała sie czy jest ze mną Kinga , mowie , że nie ma jej .To pyta się czy nie mam zamiaru iść do niej razem z dziewczynami.Czemu nie miałabym sie zgodzić?Przyszły po mnie tak za 15 minut.
Poszły jeszcze do trzech domów i do Wiktorii . Przyszłyśmy czekała już pizza , ciastka -pazury czarownicy ,sałatka owocowa oraz piernik zrobiony przez koleżankę Kasie .Siedziałyśmy , wygłupiałyśmy sie i tak zleciał dzień .Oczywiście poszłam do Wiktorii pod warunkiem , że mnie odprowadzą.
Świry moje 


Jak zleciał Wam Halloween ?
Czy tez macie takie wrażenie idąc do szkoły jest tak zimno , ze miały by odpaść palce?

2 komentarze:

  1. świetny blog! u mnie konkurs, do wygrania nowy wygląd bloga, ZAPRASZAM! :)
    obserwacja za obserwacje? jeśli tak to zacznij i daj mi znać, ja się odwdzięczę :)
    http://iiga-aa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .