poniedziałek, 20 stycznia 2014

Dobra droga w kierunku postanowień noworocznych..

Cześć miśki.

Z góry przeprasza,że post jest dopiero teraz powinien on być bynajmniej po dwóch dniach dodania filmiku.Ale cóż. Wiąże  się to z postanowieniami noworocznymi.Mianowicie nauka.jak na razie wywiązuje się dopiero z trzech postanowień noworocznych.Czyli wziąwszy się za naukę , być bardziej odważna i stanowcza oraz polepszyć relacje z rodziną.Tylko nie stety przez naukę zaniedbuję bloga,bardzo źle się z tym czuję.Chciałabym to jakoś naprawić po prostu zrewanżować się.Dlatego dodaje jeszcze jedno postanowienie noworoczne co 2-3 dni dodawać post . Nie pisałam tego bo posty BYŁY jeszcze w miarę regularne,dlatego sobie to odpuściłam.Podciągnęłam oceny z kilku przedmiotów.Mam nadzieję,że będzie tak do końca roku szkolnego.Ale nie chcę się za bardzo chwalić aby nie zapeszyć.Biorę zadania dodatkowe.Co nigdy mi się nie zdarzało aby tak się angażować w naukę.Ale myślę ,że dobrze robię.







A wy co myślicie o mojej sytuacji ?

6 komentarzy:

  1. fajnie, że wzięlas się za naukę, również miałam takie postanowienie, ale narazie srednio mi idzie... a co do postów, to możesz robic tak, że jesli masz więcej czasu to tak jakby "pisac na zapas" a później tylko publikowac :)
    co powiesz na wspólna obserwację? :) jeśli jesteś zainteresowana, to odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to trzymam kciuki ,że będziesz miała chęć do nauki : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w nauce! ;3

    Obserwacja za obserwację?
    http://anne-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że każdy ma podobną sytuację. Mi też czasem trudno pogodzić blogowanie ze szkołą, ale jakoś trzeba sobie radzić ;)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teraz też postanowiłam ostro się wziąć za nauke :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .