sobota, 25 stycznia 2014

Friday ♥



Cześć..

Dziś wstałam około 12;OO.Spała u mnie koleżanka Kinga,ponieważ w piątek w szkole była "dyskoteka".
Nie miałam zamiaru wybierać się na tą całą "dyskotekę".Ponieważ nie lubię wracać sama do domu,szczególnie w tak brzydką pogodę.Ale w czwartek wieczorem robiąc sobie kolacje-rozmyślałam.Aż tak nagle nie wiem z kąd przyszedł mi do głowy pomysł aby Kinga przyjechała do mnie na nockę i razem byśmy sobie wróciły do domu.Na "dyskotece" szału nie było,czyli kiepsko.Może to również wynika  z tego ,że jeżeli chodzi o takie imprezy to ciężko mnie zadowolić.Ale widziałam,że inni się świetnie bawili.Kolejna impreza będzie bo walentynkach,dlatego chciałabym aby była udana.Po powrocie do domu oglądałyśmy filmiki na YouTube i  tak spędziłyśmy czas do drugiej rano.Szczegółów lepiej nie będę zdradzała.zdradzała. Hihi :3


A wy co porabialiście w piątek ?

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w piątek byłam w Zabrzu na X Factor. :)

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siedziałam w domu, więc nic ciekawego nie było ;) śliczne zdjęcia♥
    obserwuję i proszę o rewanż ;*
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .