sobota, 4 stycznia 2014

Już czas ..


Witajcie moi kochani

Już nie długo szkoła *tak wiem wy o tym nie wiecie*.Ale niektórzy z Was już chodzą od czwartku.
Ja nie chce,już mam zapowiedziane sprawdziany.Nauczyciele sami mówili ,że nie będą nic zadawać bo i tak wiedzą ,że nie odrobimy zadań domowych.Tak ,ale nie pomyśleli o tym,że zapowiadanie sprawdzianów po świętach nie jest mądre.Denerwuje mnie gdy pytam się nauczyciela czy ma sprawdzony sprawdzian.A on nie mam przecież dwa tygodnie.Grr.Tak samo jak bym mogła powiedzieć,że mam dwa tygodnie na odrobienie pracy domowej.Mam nie raz ochotę przeciwstawić się.Ale zaraz zamyka temat i koniec.Bynajmiej dziś
dzień upłynął mi dobrze.Pogoda dopisywała więc było dobre światło dlatego zrobiłam kilka zdjęć.
Można powiedzieć,że jest to taki outfit.




bluza-pullandbear
spodnie-h&m
buty-reserved 


Podoba Wam się outfit ?

14 komentarzy:

  1. !piękne buty! /:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie!
    U mnie po 2 tygodniach mówią, ża mają jeszcze czas :P
    zapraszam d siebie :) agaa-lifestyleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ; ) wiesz u mnie tez nie raz tak mowią ; //
      na pewno zajrzę ! :-**

      Usuń
  3. Bardzo ładny outfit, szczególnie ta bluza!! ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje,będe się starała coraz częśćiej dodawać outfity : ) :*

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie jest boskie! Cały outfit też. :) U nas oddają sprawdziany nawet po miesiącu, a do nas mają wąty jak nam się zdarzy, że raz nie odrobimy zadania. Naszą pracą w domu są zadania, ich sprawdzanie sprawdzianów, itd, więc chya każdy powinien mieć te 2 tyg.
    Ola
    Serdecznie zapraszam do mnie. Może ci się spodoba i zaobserwujesz http://olija-olija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję-mam nadzieję,,że więcej uda mi się dodaać outfity :*

      Usuń
  5. Mi sie strasznie nie chce iść do szkoły.. już na dzień dobry dwa sprawdziany, a ja kompletnie nic nie umiem i nie mam ochoty na naukę. Nam nauczyciele nawet nie czytają ocen ze sprawdzianów mówiąc żebyśmy zobaczyli sobie oceny na Librusie.
    Zdjęcia wyszły slicznie, caly outfit jest piękny.

    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pytałaś czy obserwujemy, ja już, twoja kolej :)

    http://dieeeyoung.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne,długie włosy ! :)

    Obserwujemy?
    Jeśli tak to zacznij,napisz u mnie a ja się ODWDZIĘCZE tym samym ! :*
    ♠ http://diamonds-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jesteś cudowna! *u*
    Ślicznie wyglądasz, świetny outfit ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .