poniedziałek, 30 grudnia 2013

Udana noc i noworoczne postanowienia

Cześć kochani ;-**

Już jutro będziemy mieli zaszczyt powitać nowy rok 2O14 .Wydaje mi się ,że sylwester jak sylwester,ale ważne z kim się go spędzi.Ma do mnie przyjść Dominika na nockę,ale jeszcze nic pewnego. Apropo nocki z wczoraj na dziś spała u mnie właśnie Dominika.Wieczór był cudowny.Nawpychałyśmy się wszystkiego czyli żelki ,gofry,zupki chińskie,chipsy było nam niedobrze a potem jeszcze mama zrobiła nam kolację.
Przyznam się ,że kanapki strasznie mi smakowały i już jadłam na przymus jak łakomczuch.Nagrywałyśmy haha śmieszne filmiki ale są zbyt prywatne abym mogła je tu (ujawnić)???
Następnie piłyśmy piccolo jejku jak fajnie pić sobie taki ''smak dzieciństwa'".Usiadłyśmy sobie u nie na kanapie okryłyśmy się moim mięciusieńkim kocykiem rozkoszując się piccolo rozmawiałyśmy o przeszłości ,aż łezka się w oku zakręciła i do tego w tle piosenki Justina Biebiera. Naprawdę brakowało mi takiego dnia.
Już wykąpane położyłyśmy się około 3;00 spać,ale tak nam odwalało ,że usnęłyśmy o 4;30 rano.
Nie pamiętam dokładnie czy wspomniałam o tym , że z Dominiką robimy sobie nawzajem prezenty na gwiazdkę.Wczoraj sobie je wręczyłyśmy .Ja kupiłam jej takie białe rękawiczki ponieważ bardzo jej sie spodobały moje czarne ,ale wzięłam jej białe aby pasowało jej do szala oraz dokupiłam takie bambosze.Jeżeli chcielibyście zobaczyć jakie to poproszę ją w jakiś dzień aby przyniosła to zrobię zdjęcie i Wam pokażę. A ja za to dostałam buty emu i takie fajne szkarpetki 


A ja chciałabym Wam życzyć abyście ten rok spędzili mile i ostrożnie.Aby nie musiały zaistnieć smutne sytuacje.
No tak jeżeli nowy rok to i nowe postanowienia .Nie chce aby było ich multum ponieważ wolę aby było kilka i żebym się ich trzymała , niż dużo a i tak z połową dam sobie spokój.*A więc moim najważniejszym postanowieniem to wziązć się do nauki.Każdemu mówię,że jestem zadowolona z moich ocen ale w głębi duszy czuję,że chciałabym być o wiele lepsza.
*Naprawić relację z kilkoma osobami,
*Nie kłócić się tak z rodziną
*Być bardziej obojętna i odważna.



Jak widać się rozpisałam  ale jest to spowodowane tym ,że postanowiłam w jednym poście zrobić dwa tematy iż jestem z tyłu jeżeli chodzi o pisane.Tak jestem w tyłu ,że nawet nie złożyłam Wam życzeń dlatego mam nadzieję , że spędziliście je w naprawdę miłym gronie rodzinnym i nic nie spowodowało ,że staliście się smutni.




Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku !!!





3 komentarze:

  1. Ja też ostatni zaczęłam wspominać. O tak piccolo smak dzieciństwa haha. Tobie również Szczęśiwego Nowego Roku.. :* http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi apetyt wzmocniłaś tym postem. :D
    Cóż, zarazem Sylwester, jak i Nowy Rok przeminął, toteż pozostaje mi wyłącznie liczyć, że spędziłaś owe okazje przyjemnie. Życzę Ci spełnienia marzeń oraz kształtowania, ciągłego kreowania pasji w roku 2014!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .