środa, 18 grudnia 2013

Podsumowanie dni..

Cześć

Czy Wam też ten tydzień leci szybko ? Bo mi tak.Chociaż jak w poniedziałek myślałam sobie ze do wigilii jeszcze 9 dni to mi się strasznie dłużyło , ale jak  spojrzałam na to z innej strony to już jest środa.
W każdy dzień aby szybciej mi zleciał wmawiam sobie , że jeżeli nie będę narzekać w szkole kiedy do domu to leci mi szybciej.Dlatego próbuje wogule o tym nie myśleć.Oo i się udało.Ale może to też jest zasługa ,że mieliśmy wigilię klasową.Pani zwolniła nas z 1 ostatniej lekcji i mogliśmy być jeszcze dużej ko zechciał więc wigilia trwała 3 godziny.Koleżance na prezent kupiłam :kolczyki ,bransoletkę,błyszczyk ,figurkę, postanowiłam dokupić coś fajnego zabawnego dlatego kupiłam jej książkę o księżniczkach haha oraz toffifee .Ja dostałam zestaw perfum Bi-es i słodycze.Prezenty chciałabym pokazać Wam po świętach , które dostałam w formie filmiku.Cieszycie się ??? Nie stety nie będę mogła go przerobić dlatego muszę bardzo dobrze przygotować się do jego nagrywania.Wczoraj i dziś w szkole była próba generalna bo jutro wielki dzień śpiewamy przez 4 godziny kolędy już nie mogę się doczekać.Bo s ą instrumenty keyboard ,grzechotki,gitary,flety,trąba,klarnet będzie fajnie.  A po szkole byłam z Kingą na zakupach.Poprosiła mnie abym poszła z nią doradzić co mogłaby kupić swojej rodzinie na prezent.Wydaje mi sie , że jest zadowolona to najważniejsze .Trochę się rozpisałam ale tak to jest jak nie pisze się postów regularnie.Mam nadzieję , że dotarliście do samego końca <333


Mieliście już wigilię klasową ?

4 komentarze:

  1. My wigilię mamy jutro czyli w czwartek. Nie mogę się doczekać.

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku jak ja się cieszę, że nie mam w szkole żadnych występów. :P No to czekamy na filmik i fajne prezenty.;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam wigilię klasową w czwartek :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny blog, bardzo przejrzysty

    Zapraszam do siebie: stylowoizdrowo.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .