piątek, 27 grudnia 2013

Dla mojej internetowej przyjaciółki Natalii ♥

Jak  nazwa posta już mówi sama za siebie przygotowałam dla mojej Natalii blog Natalii post.Miał być on prezentem na gwiazdkę.Ale niestety nie dałam rady ponieważ te przygotowywania i ciągły chaos w mojej głowie nie pozwolił na go napisanie.
Poznałyśmy się dość nietypowo ponieważ na tinychacie.Zapytała mi się czy mam bloga więc jej przedstawiłam sprawe , że miałam ale to był straszny nie wypał.Natalia zaczeła mnie zachęcac do założenia na blogspocie.Aż w końcu sama zaproponowała mi , że ona sama mi założy bloga.Tak się zaczeło ,potem poprosiłam ją o wygląd bloga.Z dnia na dzień pisałyśmy ze sobą coraz więcej.Mówiłyśmy  swoich problemach.Wspierałyśmy się gdy byłyśmy w kompletnym dołku i cieszyłyśmy się z naszego szczęśćcia.
W końcu wymieniłyśmy sie numerami.Ale nie odważyłyśmy się rozmawiać np na tinychacie.Natalia zachęcała mnie abym napisała do jakiejś firmy o współprace,pocieszała mnie.

Nawet planujemy , że kiedyś się sppotkamy ;-*
Jet tak cudowna , że każdy ją kocha <3 ;3





Przepełnia mnie radość gdy napisze , że jestem jej przyjaciółką <3


Ludzie ją uwielbiają <333

i te nasze zmyślone historyjki ..




mamy identyczny gust i sposób myślenia ♥♥♥.

;-***

W końcu pierwszy tinychat razem <3♥




ale też jest tak :(((  :C




Ale nigdy, przenigdy nie pozwolę aby ktoś mi ją zabrał lub skrzywdził !
NEVER

8 komentarzy:

  1. Jezu jesteś kochana! <3
    Kocham Ciebie i bardzo Ci dziękuję za taki post!! ;**
    Mam nadzieję, że się kiedyś spotkamy ;3
    <333

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie..poznać osobę przez przypadek co przeradza sie w przyjaźń :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wasza przyjaźń jest cudowna! <33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj poznałam kwiatonatorkę, która jest świetna. Kocham ją i jest na prawdę cudowna. <3 Wiem, jakie to jest mieć fajne takiego kogoś przez internet.

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :*
    Obserwuję i miło by mnie było, gdybyś też mnie zaobserwowała :*
    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/
    Szczęśliwego nowego roku ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. <33 świetny post, bardzo pozytywny :D.
    BLOG-klik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, iż Wasza przyjaźń jest potężna i przetrwa niejedną klęskę. Życzę Wam wielu sukcesów i powodzenia! Sama mam znajomości Internetowe.
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  8. To bardzo fajna niespodzianka :) Gratuluję tak dobrej znajomości:)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .