niedziela, 8 grudnia 2013

Niedziela


A więc tak żegnamy już weekend.Czyli nudną niedziele.Nie pamiętam kiedy ostatni raz moja niedziela była ciekawa.Z rana do obiadu jest fajnie bo lekko śnieg pada jest po prostu świątecznie.A po obiedzie nie wiem co mam ze sobą zrobić.Mogłabym się uczyć , ale nie.Dziś wstałam około 10;00.Poszłam umyć głowę , zjeść śniadanie , zaczęłam się malować, oraz dobierać ubrania i tak wzięłam aparat w dłoń i robiłam zdjęcia.Tak jak teraz patrze na mojego bloga to chyba z 3 posty nie było moich zdjęć.Wydaje mi się , że wynika to z zaniedbania.Ale raczej cała wina nie powinna spaść na mnie przecież ja nie steruje kiedy ma się robić ciemno.Prawda?Nie ma jeszcze 17;00 a za oknem jak ? Jak by inaczej ciemno.Byłam trochę na dworze z bratankiem i bratową robiliśmy mini bałwana cieszyłam się mocniej niż Oliwier.Fajnie się wygłupiać sprawia to frajdę i uśmiech na twarzy ! :3
Taaak tylko jak pomyśle sobie , że czeka mnie nauka i odrobienie zadań domowych to na nic nie mam siły,tylko położyć się i spać.Śnieg już spadł ale też nadszedł silny wiatr był on w całej Polsce.Dwa dni temu to już wogule był strach.Przyznam się , że jak usłyszałam ,że będą takie wiatry to się wystraszyłam.Słusznie bo było się czego bać ,bo nie na co dzień są fale 9 metrowe nad morzem.


A wy mieliście stracha jak byly takie wiatry ?

5 komentarzy:

  1. No właśnie, te niedziele są takie smętne!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ugh ,mam dość szkoły :'(
    obserwuję i liczę na to samo,
    worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz ;3 ;)
    Aj, nie chce mi się iść do szkoły, z chęcią bym jeszcze została w domu z parę dni ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam możliwość zawarcia współpracy z Sheinside aby jednak mi się to udało potrzebuję właśnie Twojej pomocy! Wejdź na mój blog - kliknij w "klik" pod zdjęciami w notce oraz w baner nad zdjęciem :) Odwdziecze się - tylko napisz w jaki sposób (mogę Ci komentować każdy post, zaobserwować Ciebie etc.) :*

    Obserwacja za obserwacja?

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .