niedziela, 1 grudnia 2013

Męczący tydzień.

Cześć łobuuzy !

Przychodzę do Was bez energii i braku siły,ten tydzień był zdecydowanie za ciężki.
Za dużo się działo , mój organizm jest na resztkach sił . W weekend powinnam się wyspać.Odespać wszystkie godziny , które poświęciłam szkole niestety to są moje marzenia , ponieważ od początku roku szkolnego jeszcze nie zdołałam odpocząć tak aby na następny dzień mieć mnóstwo energii.
W tym tygodniu byłam na zajęciach z rzeźby w poniedziałek i środę do 18;00 w środę o 18;00 z nienacka zadzwoniła czy idę na dyskotekę szkolną , pomyślałam dlaczego nie .Wróciłam coś po 21;00.
W czwartek miałam 7 lekcji , w tym 4 sprawdziany.A piątek po lekcjach jechałam do kina na " Igrzyska Śmierci 2 " nie żałuję , bo film był rewelacyjny i jest godny polecenia .Czekam z nie cierpliwością na kolejną część.W drodze powrotnej żle się poczułam i wracałam taka zamulona .Ogólne w tym dniu od rana bolał mnie brzuch.Spałam u koleżanki , ale dość szybko na następny dzień szłam.Ponieważ miała mieć malowany pokój.Więc tak , już jest po remoncie.Generalnie wydaje mi się że , właśnie ten cały remont mnie wykończył.To całe wynoszenie z półek , układanie to nie moja bajka.Już po chwili pracy czułam zmęczenie.
Ale warto było się pomęczyć , ponieważ podoba mi się.
Następny post może będzie tematyczny , ale nie obiecuję.
Huhu oglądałam "Kevin sam w Nowym Yorku"


A jest już u Was śnieg ? 


6 komentarzy:

  1. Chce zobaczyć nowy pokój.;) Ja dopiero będę oglądać w święta.:P No niestety stopniał już.;(
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zobaczyć nowy pokój! Także oglądałam Kevina hahahah


    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną ciężki tydzień i kolejne ciężkie tygodnie w planach. Kevin♥ Śniegu jeszcze nie ma ale jest coraz chłodniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny post :D obserwuję i liczę na rewanż
    http://saniaizwierzaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ;) U mnie śniegu jeszcze nie ma ;( Obserwuję i zapraszam do mnie na zimową zabawę ;* http://czerwonegroszki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .