wtorek, 26 listopada 2013

Tag o jesieni ♥

Cześć 

Dziś przychodzę do Was z Tagiem Jesiennym .Miała być  niespodzianka .Mianowicie filmik ale nie stety program do przerabiania nie chce zadziałać.Również miały być zdjęcia . Ale gdy przychodzę do domu jest już ciemno i zdjęcia nie są dobrej jakości , a nie chciałabym popsuć wyglądu bloga.Pewnie pytacie to po co piszesz ? Piszę ponieważ bloga mam długo a był chyba tylko 1 TAG ewentualnie 2.A nie chciałabym  bloga zaniedbywać z postami tematycznymi.


1.Co najbardziej lubisz pić jesienią ?
Najbardziej uwielbiam pić kakałko i na to bitą śmietane .Omomom ;-*


2.Czy jesień należy do twojej ulubionej poru roku ?
Nie , nie należy .Chociaż nie mówię ma swój piękny urok , jak każda pora roku.


3.Ulubiona herbata na jesień .
Jest to zwykła herbata np Saga  , ponieważ nie przepadam za owocami leśnymi bo są
takie sztuczne w smaku . Aczkolwiek nie ukrywam ,że mam nie raz ochotę na taką herbatę.


4.Jakie są ulubione dodatki ?
Moimi ulubionymi dodatkami na jesień są nakrycia głowy np : czapka beanie, jak i biżuteria tylko w przypadku biżuterii  jest ona ważna przez cały rok.


5.Jaki podoba Ci się kolor na tą porę roku ?
Zdecydowanie jest to bordowy , beżowy oraz zielony taki moro ; -*



6.Co lubisz robić jesienią ?
Może nie lubię , tylko z przyjemnością chodzi mi się na rzeźbę .Tak lepiej niż w upalne dni.

7.Co lubisz w jesieni ?
W jesieni lubię , kolory jest tak pięknie, jasno.W tedy dzień lepiej mija , jest lepszy humor.

8.Czego nie lubisz w jesieni ?
Oto jest dobre pytanie , nie lubię a wręcz nie na widzę późniejszej jesieni ,
bo wtedy zaczyna padać , liści już nie ma bo wszystkie poopadały i zgniły.A co najgorsze zasypiam do szkoły .Ten cały tydzień byłam spóźniona. Nie lubię się spóźniać bo w tedy wchodzę do klasy i centrum uwagi na mnie.Owszem lubię być w centrum uwagi , ale nie w takich okolicznościach .


9.Czy jesień to twoja ulubiona pora roku ?
Nie , jak wspomniałam w jakimś pytaniu ..Nie należy ona do moich
ideałów.Ale jak wcześniej napisałam każda pora roku ma swój charakter , który dodaje jej wdzięku.


Więc tak , tak dotarliśmy do końca tagu .Nie wiem czy zauważyliście ale pytania nie są
te same , które są u innych blogerek .
Mam jeszczę do Was prosbę będzie ona kosztowała tylko nie całe 2 miuty , czy moglibyście zagłosować na nasz chór , znaczy da nas to naprawdę wiele : klik 1O od góry .Chór szkolny  Mroczy ...
Jeżeli zagłosowaliście napiszcie a sie odwdzięczę chociażby komentarzem .

Dziękuję wieże , że macie wielkie serca 


12 komentarzy:

  1. Ja lubię najlepiej pić kakao :)
    a cynamonu nie lubię

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zaobserwowałam, teraz ty :3
    http://catt-catherine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zagłosowałam.:* Ja niestety nie pijam kakaa , ponieważ staram się dbać o linie a to niestety ma dużo kalorii.;( Masz rację każda pora roku ma swoje plusy, nawet zima.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za jesienią, ale za to kocham zimę! Zagłosowałam *.*

    zapraszam - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały tag ;) Lubię takie notki ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    http://czerwonakoszula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję :) i proszę o rewanż.
    http://nieszafiarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień jest moją ulubioną porą roku. Może dlatego, że urodziłam się o tej porze. Najbardziej lubię jesień jak jest ciepła i za piękne widoki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!

    Obserwacja za obserwację? Jeśli tak to zacznij i powiadom mnie w komentarzu a ja zrobię to samo :).
    http://f-village.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi :) Super blog ! :)
    Obserwuje bo warto i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    wikaaa-wika.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .