sobota, 23 listopada 2013

Brak zdjęć.

Cześć .

Post miał być już 5 dni temu , nie było go ponieważ wynikało to z braku zdjęć.Ale w końcu musiałam coś napisać bo już nie wytrzymywałam.Ten tydzień zlecił mi bardzo szybko .Doszłam do wniosku , że jak w poniedziałek się zaśpi to cały tydzień tak jest - nie stety tak miałam.Wyobrażacie sobie cały tydzień mieć spóźnienie?Coś strasznego wchodzę do klasy wszyscy już siedzą , taaaak i oczywiście ja w centrum uwagi.Oraz co dziennie mówić "Dzień dobry , przepraszam za spóźnienie".Jest to męczące dlatego w niedzielę na poniedziałek  ustawie sobie budzik na 6.00 .W tym miesiącu jeszcze jadę do kina wiem , że jest to piątek .Ale film nie za ciekawy "Igrzyska Śmierci".Szczerze ? Jade tylko tam aby uwolnić się od szkoły.
A mam dobrą wiadomość dziś o 20.00 na POLSACIE leci "Kevin sam w domu".Dopiero wczoraj się dowiedziałam gdy czekałam na film .Może nie którym z Was przypominam lub informuję Was więc szykujcie jedzonko , kakałko na Kevina i o 20.00 przed telewizory.


Czy Wy też co roku oglądacie Kevina i dzięki temu filmowi
 czujecie ,że tuż , tuż święta ?

12 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam Kevina tak samo jak Igrzyska, ale Kevin kojarzy mi się ze świętami, trochę kijowo, że puszczają go w listopadzie, a nie w grudniu :>
    Zapraszam do mnie :)
    UNICORNSDAY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście ja mam Kevina na DVD.:) Hehe ja też czasami mam tak jak Ty z tymi spóźnieniami.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ja też wczoraj oglądałam Kevina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ekstra bloga.
    Bardzo podoba mi się twój nagłówek.
    Też oglądałam Kevina

    Obserwuję, jesli chcesz też możesz zaobserwować mojego bloga ;)
    www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam własnie wczoraj kevina ;)

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hehe... to taka moja świąteczna 'tradycja' ;) A święta tuż , tuż !

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam ->KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oglądałam Kevina :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. oglądałam Kevina, on nigdy sie nie znudzi ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja chyba nigdy Kevina nie oglądałam xD

    już obserwuję - teraz Twoja kolej:)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj tak ;))

    obserwuje :*
    Zapraszam do obserwacji i na moje rozdanie :**

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Kevina!! a święta już powoli czuję...:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .