sobota, 16 listopada 2013

3O FAKTÓW O MNIE ♥


FAKTY O MNIE.


1.Gdy byłam mała spadła na mnie maszyna do szycia.

2.Lubię przyciągać uwagę.

3.Mam  internetową przyjaciółkę , którą kocham.

4.Gdy wracam do domu i jest już ciemno rozmawiam przez telefon z koleżanką .

5.Zazwyczaj na spotkaniu z koleżanką robimy sobie zdjęcia.

6.Za półtora roku będę miała pokój z garderobą .

7.Wczoraj przypomniało mi się , że mam Twittera.

8.Tylko 2 koleżanki  ze szkoły wiedzą , że mam bloga a tylko 1 go widziała.

7.W czerwcu jadę do Londynu i Francji .

8.Rozmawiałam z Lucy , Julią , Jessicą i Henzai  na tinychacie.

9.Chciałabym aby moje marzenia spełniły się .

10.Mając 7 lat miałam chłopaka 
.
11.Mam głupie skojarzenia.

12.Nie lubię w-f.

13.Rzezbię.

14.Lubię dodatki do różnych stylizacji.

15.Jak byłam mała brat wziął mnie za ręce zaczął mną kręcić wyślizgałam mu się i poleciałam plecami na cegłę.

16.Chodzę na zajęcia muzyczne.

17.Chciałaby umieć grać na keyboardzie.

18.Lubię święta.

19.Gdy byłam mała pokłóciłam się z bratem i chciałam go rzucić cegłą gdy ją podniosłam było tam pełno mrówek i mnie oblazły .

20.Lubię denerwować małe dzieci ale tak i tak je kocham.

21.Mam dużo par trampek ale chodzę tylko w dwóch parach .

22.Kanapki w szkole smakują mi najbardziej na lekcji.

23.Ostatnio w szkole gadałam do kartki i się śmiałam , aż pani z wróciła mi uwagę.

24.Gdy byłam mniejsza uwielbiałam chodzić w opaskach do tej pory mam je schowane w pudełku .

25.W 2 klasie podstawowej uklęknął przed demną kolega z klasy i mówił , że mnie kocha a ja dałam mu w twarz .

26.Mam siostrę ,która mieszka w Poznaniu.

27.Nie boje się żab , tylko się ich brzydzę , jak je widzę to krzyczę.

28.W te wakacje gdy byłam u koleżanki wyleciała nam piłka na teren gdzie były jaszczurki tak się bałyśmy , że ubrałyśmy kalosze i tak szłyśmy. Na szczęście nikt nas nie widział.

29.Nie raz gadam do siebie.

30.Lubię kolorowe skarpetki.


Mam nadzieję za dzięki tym faktom dałam Wam trochę uśmiechu ;-*


A wy macie jakieś wspólne fakty ze mną ?


16 komentarzy:

  1. 3 <3 , 9, 12, 16 i jeszcze kilka ;)
    Kocham Cię! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. 2, 5 , 9, 12, 20, 22. Mam tak samo ♥
    Zazdroszcze, bedziesz we Francji ;x ;3

    OdpowiedzUsuń

  3. Ze skojarzeniami mam to samo! hahahaha


    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahhahahha fakt numer 25 :D

    nasteraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt 25 mnie najbardziej rozbawił :))

    Co powiesz na wzajemna obserwację ? :)

    www.kruchaszarlotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam głupie skojarzenia

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kto nie ma glupich skojarzen XD
    naprawde spadla na Ciebie ta maszyna? :O Stalo sie cos? :3
    zazdroszcze rozmowy z "fejmami" :D jak bylo? :P

    klikniesz w banner VOGUEC? Błagam ♥

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah racja kto nie ma głupich skojarzeń XD
      Tak spadła da mnie , miałam szytą rekę i do teraz mam bliznę :( ;-* - na szczęście jej tak nie widać.Z Luu , Julką Jessicą i Henzai rozmawiałam osobno ; ) Wydają się być sympatyczni ; D

      Usuń
  8. świetne fakty;)
    Chciałabym porozmawiać z Jessicą a najbardziej z ankyl ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne fakty :))

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog przypadł mi do gustu więc co powiesz na obserwacje za obserwacje?


    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To z cegłą że na plecy spadłaś :0 mamy kilka wspólnych faktów :)
    Obserwujemy?
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, niektóre śmieszne ;) Ładny Blog :)
    Zapraszam na mój nowy blog : www.fashion-xoxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak byłam mała też zawsze nosiłam opaski. Mam je gdzieś schowane do dziś. :)

    Zapraszam: http://nusiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. http://justine-juustine.blogspot.com/ obserwacja za obserwację jeśli tak to daj znać :) ps.śliczny blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .