wtorek, 12 listopada 2013

Weekend .

Cześć .

Mamy już poniedziałek.Czyli minął nam weekendowy czas .Muszę Wam powiedzieć , że minął on znacznie inaczej niż wszystkich świętych.Myślałam , że znowu będzie to wolny czas , którego nie wykorzystałam.A tu niespodzianka było wręcz rewelacyjnie .Z piątku na sobotę spałam u koleżanki Wiktorii .Nie mam żadnych zdjęć , ponieważ nie miałyśmy czasu byłyśmy zajęte, mianowicie : wariowaniem nie wiem czy jest to zajęcie godne dla ludzi z klasą i normalnością .Na początku , zjadłyśmy , grałyśmy na keyboardzie , byłyśmy w sklepie a przed wyjściem oglądałyśmy zwiastuny horrorów u nas była straszna mgła nie było widać twarz wszystko było mozaikowate czy jak to tam . A z tego co mi wiadomo  jest horror  pt ''Mgła '' . Wróciłyśmy zjadłyśmy ,śpiewałyśmy ,tańczyłyśmy  ,oglądałyśmy film pt ''Pokój Śmierci '' , nagrywałyśmy filmiki .Wydaje mi się , że czas spędzony u niej nie był stracony .Następnego dnia wróciłam do domu .Około 18.00 przyszedł tata do pokoju i zapytał się czy nie chce jechać z nim i bratem  do cioci . Pomyślałam dlaczego nie .Nie dojechaliśmy do cioci tylko na dworzec PKP . Nie widziałam o co chodzi ,tata kupił mi gorącą czekoladę i stoimy .Gdy byłam zagapiona w jeden punkt kontem oka zauważyłam , że brat podchodzi do jakiejś kobiety i jak by się z nią przywitał . Wiadomo przyciągnęło to moją uwagę . Patrzę a tu idzie moja siostra.Nie wiedziałam jak sie cieszyć czy pobiec do niej i ją uściskać moja reakcja była jak bym zobaczyła ducha- oczywiście pozytywna .dlatego kolejne dwa dni były wspaniałe .Poniedziałek też szybko minął ponieważ byliśmy odwieźć siostrę do Poznania .Po powrocie zamówiliśmy pizze i siedliśmy przed telewizorem .Późniejszym wieczorem zrobiłam sobie budyń i pisałam na Facebooku z kochaną Natalią 

A tu znalazłam zdjęcie robione 2 lata  temu z Dominiką  w wakacje .Jeszcze miałam krótkie włosy.

A wy jak spędziliście weekend ?
Czy chcecie filmik -jakiego rodzaju ? 

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że wykorzystałaś ten długi weekend ;)
    Ja go spędziłam na leniuchowaniu :3
    Czyżby chodzi o mnie? <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam, że bardzo ambitnie Ci minął długi weekend, też bym chciała tak.:P
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w weekend byłam u babci ;))
    Śliczna ♥

    niikablog.blogspot.com | nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja spędziłam głównie na odsypianiu tygodnia xD

    zapraszam serdecznie-----> http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/
    (jeśli Ci się spodoba to zaobserwuj a ja się na 100% zrewanżuję) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pytałaś o filmik, ja chętnie obejrzałabym my morning routine :)

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .