niedziela, 2 marca 2014

March♥

Cześć kochani,witam wszystkich !

Mamy już Marzec uwielbiam ta porę roku bo wszystko budzi sie do życia.Rozpoczęłam go bardzo dobrze,ponieważ jak wiecie Justin Biebier miał urodziny,spędziłam ten dzień u mojej przyjaciółki Dominiki z którą przygotowałyśmy wspólnie dla Was małą niespodziankę..Jak na razie powiedzmy,ze będzie to tajemnica.Chciałabym aby ten miesiąc minął mi dobrze,ze bym nie miała problemu z nauką -przede wszystkim z nauka.Po prostu abym się do niej przyłożyła,a nie olewała myślami np;zrobię ściągę i będzie dobrze albo lekcje przepisze w szkole od koleżanki,co zazwyczaj kończy sie kolejna jedynka w dzienniku iż zapomnę przepisać albo zrobić ściągę.
Przecież uczę sie dla siebie.





A wy jak radzicie sobie z nauką,może dacie mi jakąś motywację?

6 komentarzy:

  1. Ja niestety też mam problem z nauką ;/ Nie mam żadnej motywacji ;c
    I mam tak samo, że przepiszę od koleżanki lub zrobię ściągę i dopiero niedawno zdałam sobie sprawę, że chyba ucze się dla siebie a nie dla ocen ;) A no i dla mnie marzec bardzo przyjemnie się zaczął urodzinami Justina ^^
    Powodzenia z nauką ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo ;3 ze podobnie spedzilysmy poczatek marca !

      Usuń
  2. Ja nie radzę sobie z nauką więc sama potrzebowałabym jakiejś motywacji :)

    Zapraszam do mnie:)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,ale jezeli przyszedl Ci jaki kolwiek pomysl to napisz bede wdzieczna ;** !

      Usuń
  3. Nauka to nie dla mnie ja staram się systematycznie odrabiać jakiekolwiek prace. A na naukę to trudno mi się jakos zmotywować. http://malinabymylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahhhh..oll-olciaa-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .