sobota, 29 marca 2014

Piknik

Cześć wszystkim ! Przepraszam za moją nieobecność na blogu.Wiem,że to nie jest pierwszy raz i obiecałam,że postaram się aby to się nie powtórzyło.Ale są i dobre strony mojej nie obecności na blogu.Na przykład dużo wiele poprawiłam się w szkolę mam na myśli,że przygotuję się na każdy sprawdzian pracę klasową a wyniki są rewelacyjne..Ale dziś nie o tym.
W piątek wczoraj była znakomita pogoda, tak jak dziś.Dlatego pomyślałam,że "grzech byłoby" zmarnować ten dzień siedząc w domu przed telewizorem.Pomysłem padł piknik,który był strzałem w dziesiątkę!
Zrobiłyśmy kanapki,kupiłyśmy soczki,suchy prowiant,wzięłyśmy śpiwór-poczułam lato.
Piknik oczywiście skończył się nocowaniem,ten dzień był pełen radości.Ale dziś już musiałam wziążć zestaw tabletek.Tak czy tak nie żałuję ;3



                               Polecam taki piknik,skorzystacie z najbliższej
                                                          okazji?


P.s Zapraszam na mojego instagrama którego założyłam wczoraj klik klik klik klik klik ;3

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie pikniki :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pikniki :) jejku juz jest czuc wiosne :)

    zapraszam do siebie!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza jesteś :)
    http://oluszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje miło słyczeć w zasadzie przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chce się wyjść i zrobić taki piknik :)

    Zapraszam do mnie: http://caatherineblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .