wtorek, 4 marca 2014

Poniedziałek-nie koniecznie o nudzie..

Cześć wszystkim,jak post mówi poniedziałek jest dniem niekoniecznie zaliczany do tych udany,Ale w moim przypadku byl idealny?Może za dużo powiedziane,ale na pewno był lepszy od tych zwykłych,które składają się ze szkoły,prac domowych i przede wszystkim zmęczenia.Otóż,owszem byłam w szkole,ale po szkole spędziłam czas z Wiktorią.Przyszedł nam do głowy pomysł a mianowicie robienie zdjęć.Musze Wam sie przyznać,ze lubię gdy ktoś robi mi zdjęcia..oczywiście gdy jestem ogarnięta i wyglądam w miarę normalnie.
Wiec z uśmiechem na twarzy mogę Wam w końcu powiedzieć,że mam ciekawe zdjęcia-mam nadzieje,że spełniły Wasze oczekiwania i sie Wam spodobają..







A jak Wam minął poniedziałek tak samo dobrze jak mi ?

2 komentarze:

  1. Śliczna spódniczka! :)

    Zapraszam do mnie :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra blog! bardzo fajny strój!!! pozdrawiam i zapraszam: http://floorentine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .