wtorek, 12 sierpnia 2014

Can you help?


Cześć wszystkim,witam Was w te nudne dni z mojej perspektywy mam nadzieję,że chociaż wy macie udane wakacje-końcówkę wakacji.Początek lipca minął mi świetnie Poznań,jeziorko..a nie jak sierpień siedzenie przed komputerem i odświeżanie stronek internetowych.W dodatku stracenie przyjaciółki,naprawdę rewelacyjne wakacje!Dlatego mój los w waszych rękach,piszę ponieważ chciałabym zaczerpnąć od Was pomysłów co mogę robić w czasie nudnych dni,może jakiś filmik?Bo nagranie go i przerabianie to co najmniej 2 dni,albo post tematyczny.Wakacji nie chce spędzać w taki sposób-help!


Zauważyliście nową nazwę bloga?

4 komentarze:

  1. Ja lipiec spędziłam nad morzem, a sierpień u dziadków w Poznaniu.
    Nie wiem co Ci doradzić na zwalczenie nudy, ale ja na przykład postawiłam na sport.
    W wolnym czasie jeżdżę rowerem, biegam, spaceruję ...
    Jeśli chodzi o filmy to nie jestem specjalistką, ale polecam Ci książkę "Pięćdziesiąt twarzy Grey'a".
    Naprawdę wciąga;)
    Masz bardzo fajnego bloga, więc dodaję do obserwowanych :)

    Uściski,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog i cudny design :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja całe wakacje zamulam przed komputerem.. Czasem gdzieś wyjdę ze znajomymi i raz byłam na spotkaniu z nową klasą... :)
    lifetastesgreattt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie fajna kolorystyka bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .