wtorek, 5 sierpnia 2014

Goodbye July,hello August ♥




Dziś już mamy 5 sierpień,co niestety dla uczni oznacza tylko jeden miesiąc wakacji.Lecz i tak
lubię ten miesiąc chociażby z uwagi na to,że nadal jest ciepło i można jeszcze korzystać do ostatnich dni.Zazwyczaj u mnie tak jest tydzień przed końcem wakacji,a rozpoczęciem roku szkolnego już nie mogę się doczekać szkoły,zobaczyć znajomych i wreszcie zapisać pierwszą lekcję w czystym zeszycie.Tylko szkoda,że trwa to tylko do czasu zapowiedzenia pierwszego sprawdzianu.







Też macie tak jak ja ?

6 komentarzy:

  1. MAM TAK SAMO<3
    Udanych wakacji!
    obserwuje

    katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to szybko ucieka :(

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam lubię przygotowania do szkoły xD

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne odczucia, ale przydalby sie jeszcze jeden miesiac :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .