poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Six days,oh no!



Teraz,własnie w tym momencie doszło do mnie,że czas żegnać wakacje.Mimo,że nie będę żegnać je z żalem ponieważ nie zaliczam je do udanych wakacji to i tak będzie i brakowało leniuchowania.Nie sądziłam,że dwa miesiące zlecą nieubłaganie szybko.Przecież niedawno była gwiazdka i nowy rok a tu wystarczy się obejrzeć i..na nowo.Nie sądziłam,że czas tak szybko leci-hahah będę teraz przeżywać.Myślę,że nie tylko ja tak mam bo co się orientuję na innych blogach to wygląda podobnie!A jak przygotowania do szkoły u Was?Bo ja plecak już mam kupiony książki są tylko piórnika brak,ale myślę,że da się to załatwić w najbliższych dniach.Czyli co,czekajcie na filmik back to school :)


2 komentarze:

  1. Prawie wszystko mam już kupione ;)
    Mi też te wakacje, bardzo szybko uciekły.
    Nawet nie wiem kiedy.
    Mam nadzieję, że równie szybko, przeleci mi rok szkolny ;)
    Czekam na filmik:)

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę w to uwierzyć, że już koniec wakacji, ale prawdę mówiąc już końcówka wakacji zaczęła być nudna, więc całkiem się cieszę. ;)

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .