czwartek, 16 października 2014

Motywacja




U mnie już jesień widać gołym okiem,pochmurno,deszczowo,nudno,brak śpiewających ptaszków na drzewach,robimy się śpiący i.. leniwi,co w moim przypadku powinno być wykluczone!
Ponieważ nie pływa to dobrze na moje oceny lub po prostu zachowanie w szkole.
Nie zaprzeczycie chyba mi gdy pada deszcz rano i pora wstawać ustawicie w telefonach tzw.drzemkę  :5,10,15.. minut, bo gdy tylko wystawiacie głowę lub rękę z ugrzanej kołderki natychmiast chowacie ją z powrotem i nie chcecie gdziekolwiek iść?Tak myślałam :) .
A co do szkoły,taka pogoda zupełnie zniechęca mnie do tego abym usiadła do książek i
solidnie się pouczyła,doszłam do wniosku,że brak mi motywacji,może macie pomysł aby mnie zachęcić?
Byłabym bardzo wdzięczna ! :)





Macie jakieś pomysły
do mojej motywacji ?!
A jak u Was w szkole?

Buiaki 


3 komentarze:

  1. ja uwielbiam jesień, ale nie mogę się doczekać aż spadnie śnieg!

    Zapraszam do obserwacji :) http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie chyba zadna motywacja nie dziala;p
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post czekam na kolejny
    wpadniesz do mnie? jeżeli masz chwilkę zostaw komentarz ;)

    http://tiffani426.blogspot.com
    HTTP://TIFFANI426.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .