środa, 1 października 2014

Pierwszy miesiąc nauki za nami.

♡ ♡ 
Ja juz wpadłam w trans jesienny.oznacza to,że zawsze wieczorem w moim pokoju widać płomienie świeczek i unoszący się przyjemny zapach dymu.uwielbiam taki kilmat w zimne dni.Niestety nastrój musi wtedy popsuć myśl związana ze szkołą~.Czy zadania domowe są odrobione,czy wszystko umiem na jutrzejszą pracę klasową,czy pani zrobi jutro kartkówkę,co trzeba przynieść na zajęcia artystyczne?A gdzie w tym wszystkim my,uczniowie?Czy nam już nic się nie należy?Nauczyciel przyjdzie podyktuje,zada.A to wszystko ma w malutkim paluszku.Szkoda tylko,że nie mogą pomyśleć,że my mamy 7 lekcji dziennie i z każdego przedmiotu musimy się nauczyć osobno.A za nami dopiero pierwszy miesiąc roku szkolengo,tak na pocieszenie jeszcze 9 jeżeli kogoś to ucieszy.Ja na przykład miałam taką sytuację,że w dziń miałam 3 prace klasowe gdzie tak nie może być.Co dzień kartkówka,a ja już nie daje rady.Mam serdecznie wszystkiego dość.Szybko się poddałam,mimo to,że zawsze walczę do końca.Ale ze szkołą nie idzie wygrać !




A tak wykonałam samodzielnie DIY na świeczki,tą ozdobę mam już może 5 miesięcy i bardzo fajnie dekoruje mój pokój :)




9 komentarzy:

  1. Ja mam masę kartkówek i sprawdzianów :(
    Super to DIY może pokazałabyś jak to zrobić? ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie te świeczki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po 11 latach nauki już nie mam siły się uczyć. Pociesza mnie tylko to że zostały mi jeszcze tylko niecałe 2 lata...
    Śliczne wyglądają te słoiczki na świeczki :)
    pozdrawiam :)
    http://nada--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna świeczka:) Może zrobisz DIY ?
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam sporo sprawdzianów, ale nauczyciele też muszą je poprawiać i cały czas gadać, trochę ich rozumiem :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/mint-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze tylko 9 miesięcy :D

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny blog <3
    ciesze się ze tu trafiłam ,chętnie zaobserwuje ')
    wpadnij też do nas,może ci się spodoba :)
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog! :)
    Kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .