wtorek, 23 września 2014

fakty o mnie #2

Witam wszystkich w poście fakty o mnie#2.Post,krótki,szybki i na temat.Ponieważ teraz mam trochę na głowie. Mimo to postanowiłam,że nie będę Was zaniedbywała.



  • uwielbiam jeść makaron


  • jestem osobą,która często głupi poczucie czasu dlatego zawsze rano by wyjść o odpowiedniej porze do szkoły co chwilkę zerkam w telefon

  • nie przepadam za owocem jak mango

  • nie lubię wody gazowanej

  • uwielbiam pisać opowiadania (oprócz na temat lektur)

  • uważam,że jestem leniwą osobom w różnych sytuacjach

  • gdy wracam ze szkoły w rozpuszczonych włosach natychmiast muszę je dokładnie rozczesać i związać w kitkę

  • w moim życiu przeczytałam do końca tylko jedną lekturę ,,Kwiat Kalafiora",bardzo mi się podobała

  • akceptuję tylko pierogi z nadzieniem owocowym lub kapustą i grzybami

  • zawsze w porę jesienną i zimową mam manię na punkcie świeczek zapachowych

  • lubię nosić papcie po domu w jakieś zwierzaki,teraz mam pandy,które kupiłam w Londynie w Primarku,nie mogłam sie oprzeć takie słodkie.Odpowiednie na zimne wieczory z kubkiem zielonej herbaty.

  • jestem bardzo niska jak na mój wiek

  • nie jestem osobą,która zbytnio lubi planować swój dzień lub dni co będe robiła,ponieważ wolę robić to spontanicznie

  • w szkole zawsze gdy skończy mi się zeszyt i zaczynam pisać w nowym,to się staram na pierwszej kartce zeszytu

  • mam specyficzny podpis mojego nazwiska

  • zawiodłam się już na wielu osobach,co sprawiło,że jestem mało ufną osobą

  • potrafię dziennie zrobić sobie 180 tzw. selfie aby wybrać jedno i wstawić na Instagrama

  • mam bardzo wiele gilgotek

  • na początku nowej znajomości jestem nieśmiała 

  • jestem zmarzluchem,bardzo szybko marznę.Obojętne jest to czy w domu w szkole czy w jakimkolwiek innym miejscu

  • jestem zapominalska 

  • uważam,że odpowiednia pora na pisanie z koleżankami jest rano lub w nocy 


Macie jakieś 
wspólne fakty ze mną ? =)

1 komentarz:

  1. Ja też jestem niska jak na swój wiek, a w kwietniu skoncze 13. A ty ile masz cm ? Ja 148 :_;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .