sobota, 13 września 2014

Co u mnie słychać?

Cześć Wszystkim :),troszkę się do Was nie odzywałam dlatego nie wiecie co u mnie słychać.A więc tak,6 września przyszły do mnie koleżanki ,które zaprosiłam na moje urodziny i zostały na noc.noc. Dzień później zaproszono również gości,atmosfera byłą bardzo miła :).Natomiast w szkole zanosi się ,że miło nie będzie.Pierwsze kartkówki już za mną oraz dużo ocen w dzienniku.Wczoraj dzień spędziłam w gronie znajomych,bardzo dobrze i myślę,że będę wspominała bardzo długo.A gdy zawita u mnie nuda wchodzę na tumblr'a MÓJ TUMBLR na,którym ostatnio jestem bardzo często,dlatego serdecznie zapraszam.A ja nie mogę się już doczekać przyjazdu siostry z Poznania,która w tym czasie jest w górach i strasznie ją pozdrawiam haha w zasadzie nie wiem dokładnie gdzie jest teraz czy w Polsce czy w Czechach,ale to szczegół :)






   a to mój tumbler,w zasadzie kawałek jeżeli zainteresowani to zapraszam !


A u Was co ciekawego
 słychać,jak w szkole?

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .