poniedziałek, 1 września 2014

Nowy rok szkolny uważam za otwarty.



Uważam,że nowy rok szkolny czas zacząć. Jesteśmy już po uroczystym rozpoczęciu roku szkolnego,gdzie usłyszeliśmy pierwszy dzwonek po tegorocznych wakacjach,które minęły mi nieubłaganie szybko.Dziś rano jeszcze nic do mnie nie docierało kompletnie zero,a tu proszę jutro już normalnie do szkoły z plecakiem i nowymi książkami.książkami. Bact to school zbliża się wielkimi krokami,ale niestety wydaje mi się,że przedstawię go w wersji ze zdjęciami,a nie filmikiem ale obiecuję jakoś to wynagrodzić!Na rozpoczęcie roku szkolnego postanowiłam na klasykę jest to kremowa koszula z firmy Cubus i przeurocza skórzana spódniczka cały ten look podkreślały balerinki,które były czarne z beżową kokardką i złotym małym dodatkiem :)Zdjęcia wykonane już po przyjściu do domu,a ja mykam się zdrzemnąć ponieważ spalam dziś tylko 2 godzinki,bo spała u mnie koleżanka Kinga z,którą wspólnie wybrałam się na rozpoczęcie roku szkolnego,a my po prostu dostałyśmy głupawkę i zasnęłyśmy dopiero o 4.00 rano,a budzik nastawiony był na 6.00.Do kolejnego,buuuziaki,miłego pobytu w szkole,żebyście nie szli z przygnębioną miną ;**


A wy w co byłyście ubrane
na rozpoczęcie roku szkolnego,może były to
dżinsy???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .