środa, 29 października 2014

Zaczęłam myśleć poważnie o mojej przyszłości !


Zaczęłam myśleć poważnie o mojej przyszłości,doszłam do wniosku,że mam tylko jedną szanse i nie mogę jej zmarnować.Bo przecież nie będę z przyjemnością chciała chodzić do pracy z przymusu.Dlatego więc aby spełnić swoje marzenia i zostać w życiu dobra osobą zacznę od dziś.Mimo to,że nie jestem pewna jeszcze swojego wyboru co do szkoły,to chcę spełnić swoje marzenie.Zostały mi tylko 2 lata pewnie też zlecą w oka mgnieniu,dlatego szkoło..nadchodzę !


J

3 komentarze:

  1. szkoda, że żyjemy tylko raz :/

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. spełniaj marzenia! i po prostu bądź szczęśliwa :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post
    Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/10/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .