środa, 2 lipca 2014

Czas odpoczynku- można zacząć.

W końcu przyszedł czas wyłączenia naszych budzików telefonicznych,które zawsze dzwoniły rano z zamiarem poinformowania nas,że pora wstawać do szkoły.Cieszę się,że jak na razie tę rutynę możemy my ucznie odstawić na bok.Pewnie niektórzy z Was tak czy tak rano się budzą na przykład do ćwiczeń lub po prostu są rannymi ptaszkami.Lecz wydaje mi się,że takich osób jest mniej.Myślę,że w te wakacje uda mi się odpocząć psychicznie od szkoły.Mi bynajmniej starcza to,że kładę się spać z myślą,że nie muszę wstawać rano.Już w pierwszy dzień wakacji naszła mnie myśl aby rano po obudzeniu się ćwiczyć.Nie będą to jakieś wielkie ćwiczenia gdzie trzeba włożyć ogrom wysiłku,lecz ćwiczenia na pobudzenie naszego umysłu.Wydaje mi się,że jest to dobry pomysł.Jeszcze lepiej było by gdyby ćwiczenie odbywały się na dworze,dlaczego?Otóż kiedyś zauważyłam,że zimne powietrze dodaje mi energii i dobre samopoczucie.Ale muszę zacząć od pierwszej rzeczy.Wyzdrowieć..




zapraszam na mojego instagram'a klik
zapraszam na mojego tumblr'a klik

                                                                     A Wam co dodaje energii?
                                                                           Byliście już chorzy?

4 komentarze:

  1. Ja budzę się dosyć wcześnie, bo już po ósmej. Budzą mnie moje siostry swoimi wrzaskami, ale i tak zazwyczaj wtedy się budzę, ale potem i tak leżę sobie dalej, albo drzemię. ;)
    Zdrowiej! ;*

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chcę odpocząć od szkoły,!
    ogólnie zapomnieć,że takie słowo istnieje .Udanych wakacji !

    maggiee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie, ze sa wakacje! :) Wreszcie bede mogla spac do 11 <3!
    http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chorowanie nigdy nie jest przyjemne, ale chorować latem... nawet nie chcę o tym myśleć.
    Życzę Ci mnóstwo zdrowia i pozytywnej energii. Trzymaj się ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .