niedziela, 27 lipca 2014

Tag:20 faktów o mnie♥

Hej wszystkim♥!

Dzisiaj tag 20 faktów  mnie,abyście mogli się dowiedzieć jaka jestem,co mnie
irytuje lub czego nie lubię,nie znoszę.Wszystkich zainteresowanych zapraszam do czytania!

#mój znak zodiaku to panna,

#nie znoszę jeżeli ktoś się mi podlizuje,czuję się wtedy skrępowana,

#nie lubię biegać na długie dystanse,

#szybko można mnie wyprowadzić z równowagi,

#bardzo łatwo mnie obrzydzić na każdy sposób,

#mam wiele kompleksów,

#boję się pająków i wszelkich owadów,

#w dzieciństwie chciałam być nauczycielką,

#uwielbiam przeglądać zdjęcia z Tumblr'a i czerpać z niego inspiracje,

#chciała bym w przyszłości odbyć wycieczkę dookoła świata,

#mam zielone oczy,

#chciała bym skoczyć ze spadochronem i poczuć się jak ptak,choć wiem,że nie miałabym tyle odwagi,

#boję się starości i tych wszystkich chorób,

#jestem bardzo wstydliwą osobą,

#chciała bym mieć jako pupila takie małe lwiątko,ale żeby nie rosło,

#gdy przebudzę się w nocy i chce mi się pić to idąc na dół do kuchni wszędzie zapalam światła,

#zapomniałam o moich pierwszych urodzinach bloga :o,

#drugie imię,które posiadam od chrztu brzmi Marysia,

#nie lubię gdy ktoś mówi do mnie Kacha,

#od dłuższego nie lubię kababów.

zapraszam na:
INSTAGRAM
TUMBLR

A więc to by było na tyle,jeżeli macie ochotę zadawajcie mi
pytania do notki pytania&odpowiedzi-zapraszam ! :)
Życzę miłej niedzieli ♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .