piątek, 25 lipca 2014

Czy to jest niemożliwe?

Cześć wszystkim,piszę do Was już po powrocie z Poznania,pobyt się przedłużył i zostałam na dwa tygodnie a nie jeden.Mogłam się domyśleć-to było oczywiste,że jeden tydzień mi nie wystarczy.Ale dziś zupełnie nie o tym.
Czy to jest niemożliwe?Przegapić pierwsze urodziny swojego bloga w którego wkładało się tyle pracy,pomimo trudnych dni?Oczywiście,że nie.Ja taka zapominalska zapomniałam i co by tu dalej napisać..
Po prostu wstyd,tak długo wyczekiwałam na ten dzień mianowicie na 7 czerwiec.Bardzo mi jest przykro,ponieważ nie wiem jak można przegapić pierwsze urodziny swojego bloga,ten dzień wyobrażałam sobie znacznie inaczej.
Brak mi słów nie macie pojęcia jak teraz się czuje! :(




Może jakoś to wynagrodzę,może filmikiem 
macie pomysły?

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego.;) Spóźnione ale warte.;) Życzę dalszych sukcesów. :*
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .