poniedziałek, 7 lipca 2014

Poniedziałkowy leń ♥

Cześć kochani..Jak mijają Wam wakacje?!Bo mi jak na razie świetnie.Jutro z Dominiką jadę do kina i nad jezioro,prawdopodobnie śpimy u siebie.A już w sobotę jadę do Poznania,tym razem odwiedzę Termy Maltańskie.Mimo to,że w Poznaniu bywam dość często to nie miałam okazji aby tam zajrzeć. Również nie obejdzie się bez skromnych zakupów.Można powiedzieć,że siedzę już na walizce.Jeszcze parę drobiazgów,które uzupełnię dzień przed wyjazdem i gotowe.
Poniedziałek minął mi szybko ze względu na to o której wstałam.Zjadłam śniadanie i przez całe po popołudnie oglądałam seriale obyczajowe?W każdym bądź razie postanowiłam zrobić coś pożytecznego czyli napisać notkę.



t-shirt - C&A
spodenki-NEXT



Byliście na Termach Maltańskich,
fajnie było???


_____________________________________________________________________

goodbye ♥

2 komentarze:

  1. Ja obecnie jestem w Poznaniu, ale też nie miałam okazji odwiedzić Term Maltańskich. Miłego pobytu życzę ;)
    Zapraszam również na nowy post :) Jeśli możesz skomentuj.
    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy tam nie bylam ale chetnie bym pojechala. Slicznie wygladasz. Zapraszam do siebie. Bylabym bardzo wdzieczna gdybys poklikala w linki pod zdjeciami. Bardzo mi na tym zalezy.
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .