czwartek, 13 czerwca 2013

# 2 dni razem ! .

Cześć .

Więc Tak .
Post był ostatnio we
wtorek .
Ze smutną wiadomością , że
nie mogę dodać filmiku .
Przy którym się tak strasznie męczyłam
abyście mogli go obejrzeć : )
Więc full sprawdzianów
już poprawiłam .
Z czego jestem zadowolona
wczoraj nie dodałam posta ponieważ,
nie miałam czasu .
Gdyż wróciłam z rzeźby .
Przypominam mam we wtorki i w środy .
A potem spotkałam się z koleżanką
Wiktorią < 33
I wróciłam późno ,
a musiałam jeszcze odrobić lekcje
i odrobinę się pouczyć .
Choć  myślę , że na koniec roku
nie ma sensu 
ale zawsze coś 
w głowie
więcej zostanie .
Niestety wydaje mi się
że w u mnie w szkole
a ogólnie w Polskich szkołach
nie będzie raczej luzu
bo u nas jeszcze nauczycielki pytają .
Więc nie ma o czym
sobie nawet pomarzyć .
Ale nie mówię chciałabym już mieć wakacje jak
chyba każdy z Was .
Tak czy tak będzie
mi brakować mojej klasy :( .
Mam nadzieję , że zdjęcia
pojawią się już niedługo : )

Bayy < 3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .