czwartek, 27 czerwca 2013

Ogólnie .

Nie witam się ponieważ 
piszę drugiego obiecanego posta od razu mówię , 
że zdjęcia jak byłam ubrana na zakończeniu roku będą jutro .
W środę na ostatnich moich lekcjach w murach podstawówki chciałam
zrobić taką małą pamiątkę dlatego na lekcji matematyki po kryjomu podpisywaliśmy się
na zwykłej kartce z zeszytu z matematyki , ale dziwna pani nauczycielka przyłapała jak kolega się podpisywał wzięła i ją podarła a zostało tylko 3 osoby do podpisania .
Ale na lekcji j.angielskiego z moją wychowawczyni był luz , dlatego
druga kartka przeszła jeszcze raz po klasie .
Oczywiście zdjęcia na lekcjach były robione przez ostatni tydzień i nie tylko : ) .
Chciałam jakieś wstawić ale jakość była naprawdę niska więc raczej popsuła by mój wizerunek bloga czego bardzo bym nie chciała .
Może  jutro spróbuję jeszcze raz gdy pójdę odebrać świadectwo *.*
Oczywiście nie są to wszystkie podpisy z mojej klasy tylko zaledwie kilka *^* .
Ale no cóż ja te ostatnie dni chciałam jeszcze pobyć w szkole, gdyż 
zrobili sobie wcześniej wakacje to ominęły ich właśnie o to podpisy ^.^
Nawet moja wychowawczyni się podpisała na pewno wiecie , który to jej podpis , a może nie ? 
Więc mogę ogłosić , że wakacje czas zacząć !!! 



Ostatnio dostarczyłam wam zdjęcia czarno-białe dlatego dzisiaj
zmiana i są czerwone ?
Pozdrowienia dla http://jestemsekinga.blogspot.com/ : ) 

Wchodźcie do niej i dodawajcie komentarze.  
Piszcie co chcecie w kolejnym poście . : *

A więc do jutra *.* 

Bayy ^.^ 


  • koszula- h&m .

5 komentarzy:

  1. Awww jak zwykle śliczne zdjęcia. Podziel się urodą :O
    Dodawaj szybko następną notkę :P

    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia;)
    Obserwuję i czekam na kolejną notkę;d
    http://rollingintheelove.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .