środa, 26 czerwca 2013

Hohoho .

Cześć .
Tytuł tego posta jest tak ponieważ już
dawno nic nie pisałam,
za co bardzo was przepraszam .
Ale to całe zamieszanie z 
zakończeniem roku
po prostu nad zwyczajne nie miałam już sił .
Przez te ostatnie dni wiele się wydarzyło .
Wczoraj i dziś padał deszcz : (.
Co kompletnie popsuło mi humor.
Mam nadzieję , że jutro padać nie będzie .
Bo jak wiecie 6 klasy mają zakończenie
w czwartek co oznacza to że....
Wakacje już są , nie mogę się doczekać normalnie ,
i ten dreszczyk gdy dyrektorka oznajmi "Czas zacząć wakacje" .
Mhm ależ to będzie cudowne .
Chodź nie udaję będzie mi smutno i trudno bez mojej klasy,
bo zapewne nas rozdzielą i nasze kontakty
się pourywają
czego bardzo bym nie chciała.
Jednak jest tego szkoda gdyż nawiązywało się kontakt
prawie przez 6 lat to nie jest łatwo 
opuścić znane Ci grono .
 Ale trzeba kiedyś iść swoją ścieżką
i swój świat malować od początku i
po swojemu .
W kościele będę tam coś czytała .
 I wydaje mi się ze, gdy spojrzę na to grono 6 klas , będzie mi dziwnie.
Słowo dziwnie nie jest zbyt określone i wytłumaczone
Bo określenie dziwne ...
Po prostu chodziło mi w tym całym poście 
tylko i wyłącznie o to abym
mogła się pochwalić jaką cudowną miałam klasę i
jak strasznie będę za nimi tęsknić . 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .