sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje .

Cześć .
Są już wakacje dlatego wydaje mi się , że trzeba
je zacząć wesoło ,  i wspomnieć je miłą sesją : )
Dlatego jest ona gotowa dla Was .
Tak wiem , miały być zdjęcia jak byłam ubrana na zakończeniu roku szkolnego ,
ale wydaje mi się , że na początek wakacji musi być wakacyjnie ,a nie z powrotem
wrócić się w przeszłość .
Mam nadzieję , że te zdjęcia odbierzecie dobrze i
gdy na nie spojrzycie poprawi Wam się humor .

A wczorajszy dzień minął naprawdę ekstremalnie .
Ponieważ z koleżanką nagrywałyśmy teledysk do piosenki Seleny Gomez
Come & Get It . Z przyjemnością
dodałabym ten filmik , ale nie mogę mimo to nie poddam się i ponowie
próby .
Nie wiem czy chcecie wiedzieć jak byłam ubrana na koniec roku szkolnego , bo 
nie których to nie interesuje dlatego piszcie w komentarz jeżeli chcielibyście abym wstawiła jakie kolwiek .
zdjęcia .
Oto one : ) 



  • sukienka - Reserved 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze ♥ .